Wednesday, April 2, 2014

Cara untuk dapatkan harga ahli untuk vitamin Shaklee

Saya pasti anda tertanya2?..kenapa dah x dapat harga ahli?..jika sebelum ni ada yang jual dengan sewenang2nya harga ahli sebab nak upkan sales..yang bawah ahli pun ada kan..**menganiaya others distributor yang baru nak mula bisnes..
 
 
 
 
 

ok..saya terangkan dengan details kenapa sekarang ni SHAKLEE kuatkuasakan peraturan tegas supaya HARGA AHLI LAYAK DIJUAL KEPADA AHLI SHAKLEE sahaja..KEAHLIAN kami para2 distributor yang masih jual harga ahli ni boleh ditamatkan serta merta..dah tu xleh nak berbisnes dah..klo awak survey harga dengan mana-mana pengedar shaklee lain..memang x akan dapat harga ahli...lain la klo depa ni berani melanggar P&R Shaklee..aii..takut~
 
 kenapa SHAKLEE terpaksa ambil tindakan yang drastik macam tu sebabnya adalah untuk menyelamatkan pasaran Shaklee..supaya tidak ada pihak yang tidak bertanggungjawab jual harga bawah harga ahli semata-mata untuk dapatkan sales..bersaing macam tu sangat la tidak sihat..okey..Dan sebenarnya harga runcit dah wujud tapi sebelum ni pihak Shaklee x kisah jual harga berapa asalkan jangan bawah harga ahli tapi nampaknya ada yang ingkar melanggar Peraturan ni..#berani awk ye..
 
ok..continue balik..lepas dah survey harga vitamin...sekarang ni supplement memang sangat penting untuk tubuh..ye la..kita bantai mkn ape je kn..hbs 1 badan toksin dan kehilangan nutrien..dah beli..x tahu plop cara makan cmne sebab hasilnya x dapat macam yang dikehendaki..dah x mo makan vitami dah..kan rugi saje beli je..
 
kalo x tahu, boleh bertanya..jangan dah tahu sesat pon pegi jugak..aisehh..saya dah melalut pegi mn2 dah ni..hihih..tapi pointnya nak bgtau kat sini..JANGAN BELI tanpa tahu cara makan yang betul..SEBAB kesannya bergantung kepada cara pengambilan anda..
 
penat dah survey harga, survey cara makan..dah tu tengok member plak dapat side income sebab jual Shaklee..X TERINGIN ke awk ye nak join same..untung2 dapat tampung bekalan beras 1 bulan..ahhaa..
 
 
 
 
so, apa kata dari duk tengok orang je..dapat bonus minggu ke 2 setiap bulan..jom join jadi ahli..bukan nak kena bayar mahal ribu riban..RM65 je + Postage RM10..jadi RM75 seumur hidup..xnak bayar yuran banyak ni..ada cara nya ok..Bia betul..dahtu xyah nak simpan stok vitamin banyak2..bila de yang nak, order online..shaklee uruskan proses pengeposan..anda..duk depan laptop je buat order..u made it!
 
dahtu plak..klo dah jadi ahli..dapat penjimatan berganda 20-30% dari harga runcit ..untungnye..kesihatan terjaga..duit pun x banyak habih... dan kalau kata bulan tu beli lebih sikit atau ada kwn-kwn tumpang order sekali, siap boleh dapat cash rebate lagi... bila kita beli brg shaklee guna ID kita sendiri, kita akan dapat point, so kalau kena gayanya point tu dia tukarkan jadi cash. dah la jimat dgn harga ahli, dapat lagi cash rebate.. untung la kan? 
 
 
 
pastuuu...bila dh jadi ahli ni, cthnya mendaftar dengan saya la kan, saya masih akan layan anda mcm customer saya macam biasa, takde masalah. so takde susah mana nak order ke ape ke, sebab saya masih at your service my dear...nak COD pon boleh..=)

pastu lagi, kalau dh daftar, saya akan masukkan dalam group discussion awesome kami, nak tanya pasal produk hape ke, cara makan yg betul ke, anytime. dan kami memang pakar dengan produk yang kami jual. tanya je nak tau pasal produk yang mana, insyaallah saya dan rakan-rakan boleh bantu. semua org yang amalkan sesuatu mesti nak dapatkan kesan yang bagus kan? alangkah rugiiinya kalau beli dan makan tapi cara pulak salah dan tak betul, elok2 niat nak kuruskan badan, terus jadi tergemuk balik atau lagi gemuk. kan tak seronok gitu kan? 

group kami ramaiii yg income dh 4-6 angka tau, bukan cakap kosong ye, bukan dengan cara cari org, dpt hasil. ini bukan caranya. kami memang jual barang dan bonus berangka-angka tu hasil daripada jualan kami..
lagi... kami dalam group Shaklee ni dah macam adik beradik, macam-macam benda boleh discuss sama-sama, dapat ramai kawan-kawan yang positif... untung dpt sharing knowledge dan kenal lebih ramai orang-orang yang sangat baik... 

dah tu, apa tunggu lagi? anda boleh hubungi saya segera 013-5265534 atau email nikshahana@gmail.com

credit