Thursday, January 28, 2010

AKU PERLUKAN KEKUATAN DIRI


pic ni xde kaitan dengan cete aku ni..sekadar menghiburkan hati...

emm...tajuk cam gempaq je.tp aku hanya insan biasa..punya hati n perasaan..kadang2 lemah, kadang2 kuat..depend pada situasi..tp ape yg aku nk kongsi ni sebenarnya..luahan hati aku..sorang budak lelaki bgtau...umah sewa aku tu jauh klo jalan kaki..tp kami rse xde la jauh sgt..dh biasa kan..everyday~~..dugaan kecil je..sabar la nik anna..



pe yg aku nk kongsi ni..emm...setiap hari aku g kelas jalan kaki..aku perlu kuat lagipon bukan aku berkeseorangan..4 org termasuk aku..pejalan kaki tegar kot..hahaha..panas n hujan, kami redah je semata2 KERANA ilmu..kami x kesal kedaan ini..alhamdulilah..masih mampu berjalan..


kadang2 ada rse sedih sbb ade yg mengeluarkan statement2 yg pedas...salah ke kami jalan kaki..sakit hati n mata ke melihat kami jalan kaki..huhuh..sadis lak ase...\\


Moga kami sentiasa dLindungi ALLAH S.W.T.  ketika berjalan..amin..


p/s : sabar lah kawan2 ku...3 bln je lagi kite kt sni..moga kejayaan menanti d hujung nye..amin...thnks..sbb susah sama2..

7 comments:

Gadis H said...

anna, de gak org xsuke tgk kamu berjalan...hish2,peliknya org 2... kalo org 2 sakit mata tgk kamu berjalan, bglah kamu kete ke motor.
anna, sp yg kuar ayt pedas2 tu... bg tau aku, biar aku cili mulut die... baru die rs pedas sendiri...

nik anna said...

hanim~xpe la hanim..dugaan kcik je ni..doa kn aku tabah k..bertuah la aku ade kwn yg prihatin cam ko ni...thanks fren..=)

b u k a n s e s i a p a said...

chaiyok2~ =)

ASaDa RyutaRo said...

lorr.. tengok org jalan pun nak kutuk ke?

pelik tul la dunia ni.. hbs tu buat apa baru baik sgt kat mata diorang..

errr... betul ke aku mepek ni?

mimi's said...

hurm..bkn rezeki kiter ana di lahirkan dlm gol bkn "org berada"..kterla pjalan kaki tegar..org yg slalu drive xrs pe yg kter rs..pns..ujan..chaiyok2x..ni sem last kter..
ayat pedas yg kter xsnggup dgr *ade jgak org jln kaki skang* huwaaa....

nik anna said...

asada~ntah la..sbb xde keje kot..so, ble tgk org jln kaki...kutuk la ape lagi..sabau je la..

nik anna said...

mimi~tmbh sedih lak dgn sttmnt tu.. chaiyok2x..klo d kira penderitaan org lain lg hebat..sabar n anggap ni cabaran k..bertahan kawan2 ku sume..kita pejalan kaki tegar..kita kena kuat..terima kasih pd yg bersimpati..