Tuesday, January 26, 2010

MENGIDAM...HAISH~

so semalam adalah hari yg amat....best~
kenape best anda bertanye...
it's because...i tak tau la kenape, but tibe2 je nak sangat makan...
KEK..

tanye pade besde boy yg akan dtg pon..
die kate, "coming soon je"
tidak!!!!!!
nafsu ku ini perlu disalurkan pada cara yang betul...
it might sounds weird la kan..
yela..xde besde, xde menang ape2 award pon..
but i really am craving for an icing cake...not a slice..but the whole of it!!!

so yesterday, after asar..i said to Amie,
"mi, jom gi parit, carik kek, aku mengidam la"
n without any Q&A session, si Amie said..
"jom!! tp aku tgh serabut la mok nik.."

"xpe2..aku gi sndri la, pinjam motor eh,"
"gi lah, nah kunci..roadtax."

so off i go to part Raja..the Royal Drench.in english..
off to find my cakes...hurm..nyam, nyam...
so stop la kat Venus..in City Campus..
cari..punye cari..punye carik...
wah, terpaut mate ku pada si Black Forest 1 kg...
tanpa membuang mase, tenage, minyak motor sume..cepat2 la bayar..n balik...

JENG!! JENG! JENG!!!





sesampai di umah, si Ami sedia menanti dgn pinggan dan sudu..
bukan piring ye tuan2 dan puan2..pinggan..jadilah

kecik, mok mah n mimi xde di rumah..
so belasah la 3 orang makan....

CHIAP!! CHIAP!! CHIAP!!
*bunyi potong kek*





AAAAAA....NGAP!!!
si ami makan dulu..ish, aku yang craving, die yg melahap dulu pulak..
ini x boleh jadik ni..


AAAAAAAAAAA...NGAP..
*alamak telebih sudah...jatuh ke lantai pulak...*
jadi lah, rezeki cik semut ye..
sekali-sekale menderma, dapat pahale..hihi

NYAM..NYAM..NYAM..
puas ati aku~
sedap nye, wah!! aising.....sedap sgt~



so dat is how i fullfill my craving for cakes...
thanx to Amie..yg sudi meminjamkan motor nye utk ku mbeli kek di Venus
thanx to adik penjual kek yg menjual kek yg sedap..

huhuhuh~





aku n ami..thanks ami for giving~~

2 comments:

Hanim Mahali said...

sedapnya kek die... =)
terliuq check...

nik anna said...

gadis hanim~hehehe..dh hbh dh kek tu...