Friday, April 4, 2014

Cara Atasi Lenguh badan dan Cramp kaki ibu hamil dan ibu menyusu

Cara atasi lenguh badan dan cramp kaki ibu mengandung..

Bila mommy2 mengeluh sakit belakang lebih2 lagi minggu2 akhir preggy....saya pon dulu macam ni jugak lenguh2 badan...tapi saya rugi sebab tidak dipertemukan dengan Ostematrix Shaklee...T_T..

Pengalaman saya masa preggy duu...suami xde di sisi..suami saya cikgu dan mengajar di Sabah..MEMANG x mendapat perhatian mana la...nak touching lak...=.=...kalo dibuatnya cramp kaki, betis memalam..menangis je la....T_T..YA ALLAH..sakitnye.."..lepaih tu urut la sendiri..ni lagi sadis..kan..apa kan daya..

Tapi alhamdulilah..sekarang saya amalkan Ostematrix sebelum tidur..telan 4biji..ibu menyusu badan selalu sangat tidak selesa, mksdnye lenguh2 badan..alhamdulilah bangun tidur..sume masalah sakit urat kata ore kelate..hilang teruih..sukenye hati ku..masa umur 1-4 bulan my safrina memang suka sangat bangun memalam..minta susu..tp dengan ostematrix saya segar bugar..x letih pon.



dan situasi ibu2 di luar sana adapon..kaki yang selalu sangat CRAMP...mula la fikir...rsenye hari ni xde la berdiri lelama..dahtu plop duduk je..aii

Sebelum terlambat macam saya...tanggung sakit sorang2..T_T..Saya memang syorkan Ostematrix ni pada kawan-kawan yang mengandung dan feedback positif mereka kata memang bagus sangat. Sakit belakang dah kurang, bangun dengan cergas, senang buang air besar dan takde dah cramp lagi.
 

Bagaimana Ostematrix membantu IBU HAMIL dan IBU MENYUSU ?

  • mendapat kalsium yang secukupnya untuk ibu dan anak.
  • mengoptimumkan pengambilan kalsium dengan formulasi vit D, magnesium yang 
  • memastikan serapan yang bagus utk tulang
  • menghilangkan lenguh-lenguh dan sakit belakang
  • bangun dengan cergas tanpa rasa letih
  • sistem penghadaman kerana ia mampu melawaskan
  • tiada lagi cramp, simpul biawak masa mengandung



kebaikan untuk dikongsi bersama


pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..




khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 
Sid : 1092200
phone/sms/whatsApp:013-5265534
fanpage : LIKE Vitamin4Life
Email : nikshahana@gmail.com 

COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas




KLIK sini jika xnak MENYESAL