Friday, January 3, 2014

Atasi Sembelit ibu bersalin dengan HERB-LAX

salam reader...time kaseh singgah sni..

sering kali..kita berdepan dengan masalah pelawasan...SEBAB nya sistem badan kita yang kekurangan air..perkara ini akan menyebabkan sistem kumuhan badan agak terbatas..kesannya penyakit buasir yang akan menyebabkan kesakitan yang berpanjangan..

saya sendiri pernah mengalami situasi ini..ianya berlaku selepas melahirkan anak sulung pada ogos 2013..pada masa itu, selang 3 hari saya akan makan ubat bagi memudahkan 'proses membuang'..mungkin juga sebab seriau luka bersalin belum pulih sepenuhnya..

bila disiasat perkara itu memang berlaku pada ibu yang baru lepas bersalin (dalam pantang) dan yang memberi penyusuan secara eksklusif pada si manja..faktor yang lain  adalah makanan yang kita makan..ye la time pantang kn..nasi dengan ikan bakar je..tapi air memang banyak minum.mineral satu botol besar memang habis 1 hari..

tapi hari ini, alhamdulilah syukur..dipertemukan dengan produk Shaklee..HERB-LAX..AWAS bagi ibu2 di luar untuk 'meneran' terlalu kuat ketika membuang kerana dikhuatiri akan menyebabkan rahim jatuh...(sembelit yang kronik merupakan salah satu penyebab rahim jatuh..beringat sebelum kena..)..MENAKUTKAN bukan..

HERB-LAX MENYOKONG sistem pelawasan yang teratur..
dengan kandungannya yang merupakan gabungan daun herba yang hebat..(daun senna dan 8 herba untuk detox usus)..

memang selamat untuk ibu menyusu.100% bahan organik..


 mengandungi 120 tablets..untuk 3 biji satu2 masa..dan mengikut keperluan..bukan ambik vitamin untuk usus Ini setiap hari..JIMAT bukan..harga yang sangat berbaloi..daripada ubat pelawasan dari klinik yang mengandungi laktosa/bhn streoid dll.

saya kongsikan juga testimoni pengguna yang berpuas hati dengan penggunaan HERB-LAX..




 'nikmat'  membuang pasti dengan HERB-LAX.


pada yang nk RASAI KEHEBATAN vitamin ni..HARGA yang sangat menguntungkan kesihatan anda..

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..
khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..
 
pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN
phone/sms/whatsApp:013-5265534
fanpage : LIKE Vitamin4Life
Email : nikshahana@gmail.com 

COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas.bandar pasir mas