Tuesday, January 21, 2014

Rahsia Kecantikkan Mizz Nina

Sape x kenal Mizz Nina?..isteri kepada Noh hujan..hah..ambik ko..dh jadi blog wartawan..

eh.eh..bukan nk cete pasal dia dh berubah sekarang ni..alhamdulilah dah berhijab..manis sungguh....moga ada juga yang melihat Mizz Nina berhijab ni pun turut terbuka hati nk berhijab..contoh yang baik tu..=)

ni pic selepas berhijab Mizz Nina

semalam nak cantik macam Datin Norjuma saya dah share..beliau pengguna tegar B complex...hari kita share pasal Mizz Nina penyanyi yang mempunyai ramai peminat dan artis Malaysia yang berduet dengan penyanyi luar negara.KAGUM.

Rahsia penjagaan diri untuk kekal aktif, cantik dan mempersona Mizz Nina :

sumber

 Statament : "Saya turut mengambil multivitamin, vitamin C dan Zinc untuk rambut. Kadang2 saya mengambil vitamin B complex. Saya pengguna produk supplement Shaklee.

."wow..ternyata artis Malaysia yang concern pasal penjagaan kesihatan diri telah men'optimum' kn penggunaan produk Shaklee dalam kehidupan seharian.."

semulajadi-selamat-berkesan-berbaloi-baloi-

anda bila lagi?



kebaikan untuk dikongsi bersama.



pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..

khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 

COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas