Sunday, January 5, 2014

CARA ATASI RESDUNG : Alfalfa dan Vitamin C

Hish..hish..muda2 dah kena berpantang..makan ini xboleh..makan itu x boleh..salah makan..mula la muka tumbuh jerawat la, apa la..tapi mulut ini terliur je nk makan makanan yang agak berbisa dengan mereka yang menghidapi RESDUNG.

sadis bukan..RESDUNG boleh menyerang mereka di semua peringkat umur.x kira la tua atau muda,lelaki dan wanita.Lambakan ubat/herba di pasaran tidak dapat menjamin keberkesanan pengambilannya.Yang lagi PARAH apabila kita cuba untuk merawat sendiri tanpa merujuk mereka yang lebih pakar.

TETAPI..

PENGAMBILAN SECARA konsisten gabungan ALFALFA dan Vitamin C daripada SHAKLEE ini dapat memulihkan keadaan penghidap resdung. 

mereka yang mengalami masalah Alergic/resdung/Eczema/ Kurap/Jerawat juga dapat dipulihkan dengan pengambilan vitamin ini.




apa yang vitamin C dapat lakukan untuk anda.??



Membentuk Kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

Memperbaiki Simptom Pendarahan - Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.

Memerangi kanser - Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dgn berkesan.

Mencantikkan Kulit - Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

Memperbaiki Insomnia - Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.

Mengekalkan kolestrol sihat - ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi. 

banyak kebaikan yang akan diperolehi dengan pengambilan vitamin C selain menyembuhkan resdung yang dialami.

kebaikan untuk dikongsi bersama.

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..


khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 

COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas.bandar pasir mas