Sunday, September 14, 2014

Testimonial Hamil dengan bantuan GLA COMPLEX SHAKLEE : Sis, saya confirm pregnant!

Alhamdulilah..

bahagia..tiada ungkapan lain selain rasa syukur diberi peluang menjadi seorang ibu dan wanita hamil sekali lagi..

customer saya dah ada seorang anak, umur dah nak masuk 4 tahun, aii..rase2 mesti dia dah pandai mintak.."umi, nak adik"...betul x?

macam tu la, si anak sulung ni...dah pandai request nak adik plak..dan ceritanya bulan 7 hari tu customer saya keguguran, YA ALLAH sedih memang sedih sebab dah masuk 15 minggu usia kandungan...tapi REDHA..xde rezeki lagi..

ye la, fikir positif mungkin janin tu tak sempurna dan keTentuan ALLAH jua lah sebaik-baik perancang..aminn..

dan baru je saya terima berita :"sis, confirm saya hamil"..

wahh..x sampai dua bulan kan..ALLAH bagi rezeki lagi..

 
 Dan

customer saya ni beriktiar dengan GLA Complex, biar pun dugaan melanda vitamin paling hot ni..ia tetap menjadi salah satu vitamin paling hot di kalangan ibu-ibu dan bakal ibu yang berusaha untuk hamil..

bukan tidak percaya Qada' dan Qadar Allah, usaha, tawakal, doa itu yang penting kan..macam mana cara sekali pon kena beriktiar bukan serah bulat2 pada penciptaNYA..

ehh..dah melalut jauh plak nik anna ni...oopss..

mana-mana ibu yang nak consume GLA Complex untuk hamil..PENTING tahu pengambilan nya, kiraan waktu subur dan kitaran period anda..please check it out..

 kita beriktiar, ALLAH punya kuasa..
ingin memiliki vitamin semulajadi daripada Shaklee..
  BOLEH 


hubungi saya segera!!
pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..






khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..




pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

Sid : 1092200 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 
 


COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas.wakaf che yeh

 
 
http://nikshahana.blogspot.com/2014/04/peluang-suri-rumah-jana-pendapatan-45.html
KLIK PIC JIKA XNAK MENYESAL