Sunday, June 15, 2014

TESTIMONI Set Kulit Berjerawat Guna vitamin Shaklee dalam 2 Minggu dan Rasai Hasilnya

holla..bersiaran lagi kita.

gembira nya saya dapat tolong mereka yang mempunyai masalah muka berjerawat..sejujurnya mekanisme badan kita adalah bertindak dengan cara yang berbeza setiap orang.cepat atau lambat..yang PENTING yang saya selalu tekan kn pada customer saya..KONSISTEN dan banyak kn minum air masak..Minimum 2L sehari..lagi banyak lagi bagus..

saya nak share Testimoni terbaik dari my customer..Hasilnya dalam 2 minggu..belum habis sebotol vitamin hati dh berbunga2..

SET BASIC KULIT 
 ESP + VITAMIN C
 

 VITAMIN E + PENCUCI MUKA NUTRIWHITE




GLA COMPLEX + VITAMIN C + VITAMIN E




GLA COMPLEX + VITAMIN C


Ini antara koleksi testimoni yang terbaik dari my customer..nampak x perbezaan nya..??

ye..vitamin lain2 kan..tapi HASIL yang kita nak..kita nak heal jerawat..nak rawat muka kusam..nak cantik..nak berseri..nak gebu dan nak kulit sihat..

Langkah yang pertama : saya akan kenal pasti masalah kulit anda..berjerawat yang macam mana..: batu kah?..pasir kah?..bernanah?..berminyak?..kulit kering?..kusam?..suram?..

sebab tu la gabungan set kulit dengan vitamin yang berbeza untuk kes jenis keadaan kulit anda..

dan 

yang penting sekali..adalah perihal BAJET anda....

saya boleh cadangkan yang terbaik untuk rawatan kulit anda..sape yang xnak cantik kan..

Langkah ke dua : Cadangan vitamin untuk merawat dari dalam kulit anda..

seterusnya cara makan akan di guide sepenuhnya..anytime..

Jom rawat kulit anda untuk sihat, cerah dan bebas jerawat..saya suka tolong anda yang mempunyai masalah yang sama macam saya dulu..berjerawat..hubungi saya SEGERA !!1 
SMS/WHATSAPP : 013-5265534..

JANGAN biarkan kehidupan anda x ceria dengan masalah jerawat..sebab saya tahu camne rasa rendah diri bila berada di kalangan mereka yang mempunyai kulit yang cantik.. 

Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 


  kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..



khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..
 
psst: PROMOSI JUN ini adalah Vitamin E..X teringin ke uols nak cantikkan kulit sebelum raya..teruih whatsApp 013-5265534..




pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 

Sid : 1092200 
 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 

 

COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas




KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.