Sunday, June 8, 2014

Kecoh pasal Basic H bahaya..tapi kt branch habis licinn..ape kes..

maaf kan saya jika entry kali ini sekadar luahan hati..

please..mana2 yang rse masih terkeliru atau mudah menunding jari terhadap penggunaan basic H Shaklee..

saya minta anda semua teliti kandungan nya SEMEMANGNYA BEBAS KIMIA..selamat 100%..
cuma tiada dinyatakan secara terperinci di botol..

saya tahu rakyat malaysia sememangnya warga prihatin..terlebih prihatin..=.=

produk pembersihan Basic H ini..sebenarnya tiada masalah untuk digunakan untuk mencuci botol susu, puting susu yang berdaki,dan lain2 kegunaan..tapi disebabkan tiada dinyatakan di botol..ada 'mereka2' ini yang telah membuat penaksiran sendiri..=.=. jadilah pengguna yang bijak.

terima kaseh pada yang sangat prihatin itu sebab tu la..Basic H lariss..habis d Branch..=.=.
x sempat daku nak borong..

 Table di atas ni mengenai Basic H..ples save dan zoom..baca dan hadam kn ek..jangan membat penaksiran dengan hanya mendengar tanpa membuat eksperimental sendiri..

Kandungan Basic H hanya lah minyak dari Jagung dan Kelapa..
Saya pon gunakan Basic H..sorry..x suh tiru saya pon..tapi saya yakin Basic H mencuci serba guna..yang PENTING..Selamat..bebas kimia dan lembut juga di tangan..



anda gunakan Pureen pencuci untuk bersihkan botol susu anak?..tapi bila anda belek2 di kandungan kat sticker di botol..apa kandungan dia..Paraben?..x tahu Paraben tu apa?.

FAKTA :
Paraben adalah kelompok bahan kimia yang digunakan sebagai pengawet dalam lotion, conditioner, shampo, deodorant bahkan bahan makanan dan minuman. Bahan ini terdaftar pada label, dengan nama antara lain; methylparaben, butylparaben, ethylparaben, benzylparaben, isobutylparaben, dan propylparaben

So, hati-hati ye..mungkin kesan nya kita x nampak sekarang tapi..masa akan datang..nauzubillah..




saya yakin anda boleh buat penilaian sendiri..

cara saya..guna 1 titik..dalam bekas botol susu..mix dengan air..biarkan kejap..n sental..

Ingin dapatkan Basic H untuk keluarga anda?..hubungi saya ye..

Basic H selamat..organic dan yang penting tiada bahan kimia..


Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 


  kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..



khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..
 
psst: PROMOSI JUN ini adalah Vitamin E..X teringin ke uols nak cantikkan kulit sebelum raya..teruih whatsApp 013-5265534..




pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 

Sid : 1092200 
 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 

 

COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas




KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.