Tuesday, January 6, 2015

7 Tips Hilangkan Mata Panda/Lengkaran Gelap Bawah Mata / Eye Bag dengan Cepat Dan Berkesan!

Anda mungkin tak suka jika digelar dengan mata panda bear..ahh..sangat tak suka kan....berdesing je telinga dengar..entry ini dibuat khas untuk membantu mereka yang mengalami masalah eye bag atau lingkaran gelap bawah mata..wajah yang cantik pasti akan nampak cela dengan eye bag ini..nak 'rawat' dengan bb cream, foundation tebal-tebal..tapi sejauh mana nak tutup cela nya tu..alahai...


Ada 2 cara nak hilangkan eye bag/lengkaran gelap bawah mata ni..sama ada follow 7 tips di bawah ini..yang ni kena rajin kan diri la yer atau ambik je supplement Shaklee..jeng..jeng..

 7 Tips HILANGKAN MATA LEBAM/EYE BAG

Tips #1. Campurkan perahan jus lemon dengan sedikit air suam. Sapukan ke bahagian bawah mata dua kali sehari. Lakukan setiap hari sehingga mendapat hasil yang memuaskan hati.

Tips #2. Basuh uncang teh yang telah digunakan dan simpan ke dalam peti sejuk selama 10-15minit. Letakkan uncang teh yang sejuk di atas mata. Biarkan selama 15-30 minit. Lakukan sebelum dan selepas tidur.

Tips #3. Kupas, bersihkan dan potong kentang nipis-nipis. Lekapkan pada mata. Biarkan selama 20 minit.  Lakukan sebelum dan selepas tidur.

Tips #4. Sapu air sejuk dari peti ais di bahagian bawah kelopak mata setiap pagi selepas bangun dari tidur.

Tips #5. Bancuh sebiji kuning telur dengan sedikit madu dan perahan lemon. Sapukan adunan tersebut pada sekeliling mata terutama pada bahagian bawah mata. Lakukan sebelum tidur dan bilas dengan air bersih keesokan paginya.

Tips #6. Sapukan minyak sapi pada sekeliling mata terutama pada bahagian bawah mata. Biarkan selama 15 minit dan kemudian cuci muka hingga bersih. Amalkan selalu sebelum tidur.


Tips #7. Bersihkan dan potong timun nipis nipis. Bukan timun cina tapi timun hijau atau CUCUMBER dan letakkan atas mata. Biarkan selama 15 minit.


Bantuan Supplement Shaklee

tadaa~


 Yang ini untuk sapuan di sekeiling mata..banyak kan faedah nya ni..dah la jimat..



tak nak disebabkan masalah eye bag membelengu anda sehingga menjejaskan usia sebenarnya anda..jom rawat segera sebelum terlambat..semestinya kita tak nak orang bagitahu kita nampak tua kan..

jom order satu eye treatment shaklee


jangan segan, jangan malu hubungi saya:

****consultansi khas untuk customer yang membeli vitamin shaklee dengan saya...



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN
 

Sid : 1092200


phone/sms/whatsApp:013-5265534


fanpage : LIKE Vitamin4Life


Email : nikshahana@gmail.com 



COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas





KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

2 comments: