Sunday, August 3, 2014

testimoni kulit berjerawat pulih dengan bantuan vitamin Shaklee

holla...

salam aidilfitri...saya janji nak share testimoni set merawat kulit muka berjerawat..saya panggil kan  customer saya ni customer aidilfitri sebab sebelum raya hari tu..

mereka telah nekad untuk merawat masalah muka berjerawat..syabas dik sebab merasa perlu nya rawatan dari dalam dengan bantuan vitamin Shaklee..

haa..jangan ada yang tak tahu...rawatan pemulihan dari dalam kulit untuk membantu kulit bernafas dan seterusnya menghilangkan jerawat..

alhamdulilah...2 minggu consume dan hasil sebelum raya...wajah raya la ni..persediaan untuk raya, bukan bersedia baju baru bagai..muka pon harus bebas jerawat..=.=




 kisah 1 :
adik ni dari Johor, student lagi..ye la..nak ambik banyak2 set kulit..like vit e, ESP..banyak la nak pakai duit kan..so, saya cadangkan ambik set basic je dulu..tengok hasil cmne..GLA dan gabungan vitamin C..serta pengambilan air yang cukup setiap hari...akan membuahkan hasil yang mengujakan..

tengok la tu..baru 2 minggu consume..adik ni ada menghantar gambar masalah jerawat kat muka..so, saya cadangkan set kulit ni..sebenarnya jarang customer nak bagi gambar muka mereka..tapi alhamdulilah..saya dikurniakan mereka yang mudah kiro ore kelate kato..**maaf gambar xleh disiarkan..tidak mendapat keizinan tuan nya..hihiii..


 kisah 2 :
adik ni pon dari Johor, belajar di Johor tapi asal orang Kedah ni..kisahnya..muka sebelum ni memang xde masalah..tapi disebabkan tersalah pakai product kecantikkan yang terhangat di pasaran...zzzzzz...**nama product dirahsiakan..=.=..telah menyebabkan liang pori muka terbuka..bila dah terbuka memang senang la habuk nak bertempel..tu adalah salah satu penyebab jerawat timbul..

kulit muka x bersih..jerawat senang naik..tambah lak adik ni..muka jadi berminyak..saya kira kalau muka berminyak ada juga berkaitan dengan apa yang kita makan..makanan yang berminyak macam ayam goreng,fast food..tu yang buat muka tambah berminyak...

sampai kan kisah sadis menyesal guna guna produk kecantikkan ni ternyata telah melemahkan semangat adik ni..nak keluar rumah malas..nak lelap kan mata pon sukar bila memikirkan muka yang naik jerawat..aduhai..penangan jerawat ni memang buat hidup gundah gelana..

alhamdulilah..dalam berat hati sebab dah putus asa sebenar nya pakai produk bermacam2 dah..bukan makin baik.klo makin baik pon, kejap je hilang..lepas tu naik balik..adik ni terbuka hati nak beriktiar dengan vitamin Shaklee..

hasilnya mengujakan..jerawat yang timbul2 tu terus missing...tinggal parut je..masalah tidur pon dah makin okey..syukur lah..nak rawat jerawat tapi masalah lain pon dapat dirawat jugak..

saya cadangkan pada mereka yang mempunyai masalah yang sama dan ada kekangan bajet...iktiarkan dulu dengan GLA Complex, vitamin C dan muka berminyak ambik zinc complex..




jom..rawat muka berjerawat..bebaskan diri mu dari dibelenggu jerawat yang sangat menyusahkan..

berminat?


pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..



khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..


 

pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 
Sid : 1092200 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 



 



COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas






KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.