Friday, August 15, 2014

Perlukah supplement untuk anda dan keluarga?..

maafkan saya..tajuk entry ada tanda soal???..maksudnya anda perlu tanya diri anda sendiri....perlukah pengambilan supplement??
 
sangat PERLU..tapi saya tahu ada yang mempertikaikan nya..ye la..atas alasan apa nak paksa orang kan..

okey..terpulang pada anda masing2 ya..

bagi saya..sangat2 perlu sebab..dengan keadaan dan cara hidup kita sehingga ke hari ini termasuk budaya makan..macam-macam kandungan makanan yang kita memang tidak tahu..asal sedap sumbat masuk mulut..

bukan dengan amalan pemakanan supplement ini buat anda boleh makan apa sahaja..terutamanya fast food..no..no..no..JANGAN Salah Tafsir lak..kita makan supplement untuk ganti kandungan nutrient yang sangat diperlukan oleh tubuh badan..secara tak lansung dengan bantuan nutrien ini, dapat membantu tubuh melawan penyakit...kuatkan antibody..

Sumber daripada MAJALAH WANITA Karangkraf
 
saya cadangkan anda tak perlu nak amalkan banyak2 supplement..ye la..ada yang takut pasal kesian buah pinggang nanti lah apa...dan pelbagai pemikiran yang tidak masuk akal ada jugak..okey2x..nanti saya kongsikan entry pasal kaitan supplement dengan buah pinggang anda..tunggu~

saya cadangkan anda amalkan pengambilan vitamin C sahaja..dah cukup..senang je nak amal..telan je 1 biji sehari..settle~

bukan setakat nak sihat tapi untuk jaga kulit..awet muda..nak x?..sape xnk kan..


nak order?

klik link di bawah ni..atau nak direct dengan saya pun boleh..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ecab3a41264bb6ecc6a0ba7faec476fb


atau hubungi saya segera..


pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..


khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN
Sid : 1092200 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 
 

COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas