Friday, May 2, 2014

Testimoni Berjaya Hamil dengan GLA dan ESP sahaja

alhamdulilah..berkesempatan bersiaran lagi..

saya nak share cete ni..cete seorang kakak yang telah keguguran sebanyak 3 kali dan 2 kali 'dicuci'...

saya pernah kongsi kn cerita beliau..klik sini

semalam saya terima whatsApp dari dia..alhamdulilah..kakak ni berjaya hamil..setelah bertahun2 menanti....anak bongsu nya pon dah berumur 6 tahun..start makan 12 mac 2014, smlm 1 Mei 2014 bru dia wat pregnant test..

dah seminggu saya suruh dia buat test..tapi x nak kata nye..xnk kecewa..=.=

syukur..positif..

kita mampu berikhtiar, berusaha dan berdoa..

yang penting kena tahu cara makan supplement dengan betul..
saya guide anda..




 Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 


  kebaikan untuk dikongsi bersama


pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..




khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 
Sid : 1092200
phone/sms/whatsApp:013-5265534
fanpage : LIKE Vitamin4Life
Email : nikshahana@gmail.com 
 

COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas




KLIK sini jika xnak MENYESAL