Wednesday, September 2, 2015

ESP Shaklee Bantu Kuatkan Rahim Yang Lemah .. Kurangkan Risiko Keguguran.

Keguguran amat menakutkan bagi seorang wanita, lebih-lebih lagi bagi mereka yang baru pertama kali mengandung. ALLAH..saya masa hamil memang takut sangat..takut kehilangan 'harta' pinjaman sementara ALLAH bagi pada saya dan suami. Risau je memanjang.. ALLAH sebaik2 pemberi..

entry saya sebelum ni kenali punca-punca keguguran dan cara untuk mengatasi nya..KLIK LINK .. ramai yang respon pada perkongsian itu..ada juga salah seorang yang mengalami trauma keguguran memberitahu .hasil pemeriksaan doktor memaklumkan, rahim beliau tidak kuat untuk menampung janin yang semakin membesar..T_T..aduuu.kalau difikirkan ada ke jalan nya untuk bagi rahim kuat?





Baca pengalaman ini ya..adik ipar saya dah dua kali keguguran..rezeki belum ada kata nya..apa yang boleh diikhtiarkan..? Berita baik nya dengan ESP Shaklee..

KENAPA ESP SHAKLEE?

Sebelum itu, mari kita tengok apa kandungan ESP yang boleh merawat masalah rahim lemah ini. 
ESP Shaklee ini ialah tinggi kandungan Protein. Protein sangat diperlukan untuk pembentukan pelbagai organ dan tisu badan manusia serta komponen utama kepada hormon manusia selain dari membina sel-sel baru dalam badan serta memperbaiki sel yang rosak...jelas x?
Akibat kekurangan Protein dalam badan menyebabkan antibodi kita lemah iaitu unsur melawan penyakit, kandungan air dalam badan tinggi, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ.


Organ yang dimaksudkan di sini termasuklah rahim wanita. Rahim yang lemah berpunca dari sel-sel dalam organ tersebut yang telah rosak dan perlu dipulihkan untuk kekalkan fungsi dengan baik. 

Pendarahan di awal kehamilan adalah salah satu petunjuk bahawa seseorang wanita mempunyai rahim yang lemah dan boleh membawa kepada keguguran.

Apabila kita dapat kaitkan kandungan dan kebaikan sesuatu produk untuk masalah tertentu membuatkan kita akan lebih faham.

Sebab itu ESP sangat digalakkan untuk wanita hamil terutama di awal kehamilan. 



Testimoni Berjaya Hamil dan ESP bantu masalah risiko keguguran serta rahim yang lemah..




ikhtiar tu kena ada..cuma nak dengan tak nak je kita ni..=.=..saya doakan urusan ibu-ibu semua dipermudahkan..enjoy the moments mom to be.

********************
PROMOSI ESP BERLANSUNG SEPTEMBER 2015..JANGAN LEPASKAN PELUANG UNTUK MERASAI KEBAIKAN ESP... 


Hubungi mama untuk dapatkan harga ESP promosi:

Nik Anna Othman
SID : 1092200
013-5265534  

 ********************************************
Feel free to like & share
 kebaikan untuk dikongsi bersama