Tuesday, October 14, 2014

Susah ke Business Shaklee ni?

haa..jangan tanya saya susah ke x?..tanya diri anda sendiri..

SEBAB..
bukan senang nak senang..dan bukan susah untuk susah..
pokok pangkal nya USAHA!!

sebenarnya..ramai yang tanya saya senang ke nak buat bisness Shaklee ni?

aisehh..
 
meh nak habaq mai..dalam apa jua bisness kita kena ada ilmu dan mentor..dua-dua perkara ni memang ada dalam Shaklee..FREE je pon ni..yang penting kita kena usaha gali dan cari..mula-mula memang x tahu apa pun..ala, macam kita baru masuk kerja kan..x kan semua benda dah tahu nak buat camn kan..pengalaman saya..apa yang dipelajari semasa di bilik kuliah hanya lah teori..kerja di lapangan yang sebenar adalah berbeza..



mula-mula memang zero..kita belaja slowly..vitamin apa, fungsi nya cmne, cara makan dan yang penting marketing plan pon turut diajar..macam-macam lagi sebenarnya dalam Shaklee ni..pastikan ANDA memilih leader/group yang betul..okeh...senang nak guide anda nanti..

once bila anda dah daftar ahli Shaklee..secara automatic setiap keistimewaan menjadi ahli milik anda..dan sekiranya anda memilih untuk bernaung di bawah group jutawan kami..anda akan dibimbing oleh barisan leader-leader hebat, ada yang sudah menjangkau 6 angka pendapatan.semua rahsia, ilmu tersedia untuk dipelajari..tunggu tinggal nak buat je..

jadi susah atau senang terletak pada anda?..



pendapat saya, bagi yang nak mencuba bisness online..cuba cari bisness yang tidak perlu simpan stok, xperlu modal besar, xperlu bayarkan gaji pekerja, x perlu sewa kedai...Shaklee juga adalah satu pilihan terbaik untuk anda..saya dulu bermula dengan yuran pendaftaran seumur hidup RM75..sekarang pulangan yang saya dapat berpuluh2 kali ganda dari yuran yang saya bayarkan..pelaburan kecil yang menguntungkan..syukur..alhamdulilah...

dan bagi saya xde kerugian pun dalam pelaburan seumur hidup RM75 saya tu..keistimewaan jadi ahli shaklee jika dibandingkan bonus bulanan yang lumayan, sihat dapat, kulit makin cantik,kawan makin ramai,dan suami makin sayang..oppss..lebih2 lak ye..hihii..insyaALLAH..

anda nak join?..jom..




pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN



phone/sms/whatsApp:013-5265534



fanpage : LIKE Vitamin4Life



Email : nikshahana@gmail.com 


COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.kok lanas