Tuesday, February 4, 2014

Hilangkan Jerawat untuk kulit licin dan cantik

tatkala melihat jerawat n parut2 jerawat yang timbul di muka membuatkan rasa rendah diri..kan..hilang kejap, datang yang lain plak..bila dah berselang seli camtu..parut n 'kawah2' kecil meletus kat pipi..bila try produk ni..hilang kejap..lps tu ada balik..SUDAHNYA..kita buat dek je la..lantak la apa nk jadi..SALAH tu fikir gitu dan give up..sampai bila nk biar muka berjerawat..??

betul x?.saya pernah terbaca suatu artikel daripada seorang cendikiawan..lupa dah apa nama dia..kebenaran kata2 nya..'Malu yang paling besar seseorang manusia terletak pada muka atau wajahnya'..betul kan ..kawasan lain mungkin boleh ditutup kelemahan/keburukkannya..tapi bila tang muka...addoii..rasa lemahh je...

alhamdulilah..rsenye belum terlambat jika anda yang ingin kembali kn wajah dan kulit cantik bebas jerawat..produk Shaklee ada untuk hilangkan jerawat dari muka dan seluruh badan..BONUS lagi dapat tone warna kulit sekata..JANGAN MUDAH berserah je..PATUT/WAJIB CUBA..

SAYA sendiri telah mengalami perubahan kulit muka selepas consume vitamin Shaklee..

"saya kongsikan pengalaman saya sendiri..seingatnya masa tengah buat praktikal mengajar di Polisas..masa tu saya tgk housemate pakai produk X..brand terkenal,duta dia Sheila Amzah..perempuan kan, bila tgk orang cantik, dia pon sibuk gak la..kita pon rse nk try pakai jgk, nk cantik kn..tapi rupanya, produk tu langsung x sesuai dengan kulit muka ini..dari licin, tumbuh jerawat..sejujurnya jerawat tu xde la masalah besar waaupon jerawat pasir je naik..lame2 makin teruk...memang menyesal..padan muka sendiri.

muka berjerawat


masa tu malas dh nk try produk mn2 pon..FOBIA..sbb takut makin teruk..tampal bedak tebal2 pon makin teruk kulit...iktiar kan ikut cara ubah makan..x sentuh lansung makanan berminyak, banyakkn buah-buahan, sayur..minum air suam/masak banyak2..mula2 nk ajarkan diri buat semua tu mmg agak susah..n then hasilnye pula x seberapa..huhuu..jerawat makin mencambah lagi2 cuaca panas..

memang biar kan aje la kulit muka ni..jerawat pergi..datang yang lain pula..TAPI selepas consume 3 produk BASIC vitamin Shaklee ni...bukan sahaja tujuan utama untuk banyakkan dan pekatkan air susu badan TAPI muka dah x ditumbuhi jerawat..baru 1 bulan consume..=.=..lepas ni nak dapatkan tone warna sekata..

ALHAMDULILAH...kalau dulu takut nk try produk cosmetik lain sebab takut bahan chemical yang memberi kesan cepat tapi memudarat kan..walaupon agak lambat BERTEMU dengan vitamin Shaklee 100% organik dan selamat ni, mujur ia menyelesaikan masalah jerawat ni..seriusly memang x rugi..


jerawat dah hilang..


Bagi yang mengalami masalah sama..dan ada kekangan bajet..boleh try SET BASIC KULIT.

  • ESP
  • Vitamin C 


harga tetap kasih sayang..sebab saya pon pernah malu nk tunjuk n kuar rumah sebab jerawat ni..walaupon jerawat bukan d tahap kronik..sekurang2 nya kita rawat daripada d biarkan je..

if ada bajet lebih untuk HASIL yang cepat dan awesome..
boleh ambik set ni:
  • ESP
  • Vitamin C
  • Vitamin E
  • GLA Complex
  • B complex



 

untuk kesihatan dan kecantikkan kulit ANDA ..saya menawarkan harga yang terbaik dan menjimatkan...jika nak harga yang murah anda boleh pergi ke mana2 branch Shaklee berdekatan anda dan guna ID saya 1092200 untuk dapatkan harga ahli..


kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..


khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..


pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN
id                :1092200
phone/sms/whatsApp:013-5265534
fanpage : LIKE Vitamin4Life
Email : nikshahana@gmail.com

 
COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.ketereh

 

2 comments:

Nurul Fatihah said...

tq for the sharing.. n info :)

Nurul Fatihah said...

tq for the sharing n info :)