Tuesday, February 11, 2014

ANTIBIOTIK TERHEBAT SHAKLEE : GARLIC

Salam..jom saya kenalkan antibiotik Shaklee..Garlic yang mana kandungannya adalah semulajadi dari bawang putih..menarik bukan..ape yang bawang putih dapat berikan untuk anda dalam bentuk kapsul Shaklee..??

Bawang putih bukan sahaja enak menjadi bahan asas dalam masakan tetapi ia merupakan satu-satunya antibiotik  semulajadi yang dapat membunuh bakteria. Pada masa yang sama, bawang putih dapat melindungi tubuh daripada racun yang menyebabkan jangkitan.






      Pengambilan bawang putih segar ketika hamil dapat mengurangkan risiko pra-eklampsia iaitu kenaikan tekanan darah dan kadar protein dalam urin. Kajian menunjukkan bawang putih mampu meningkatkan berat badan bayi yang kecil. Ibu yang mempunyai anak yang tidak cukup bulan boleh mengambil bawang putih sebagai makanan tambahan sebagai ikhtiar agar anak mendapat khasiat bawang putih melalui susu ibu.

      Selain dari itu, bawang putih juga menjadi satu cara untuk menyembuhkan ibu menyusu yang terkena selsema.  Caranya, ibu cuma perlu makan bawang putih. Melalui cara ini, ibu tidak perlu mengambil antibiotik yang boleh  mengalir kepada bayi melalui susu ibu.

     Bawang putih yang mengandungi antibakteria ini  juga membantu mengurangkan kolesterol dan lemak jahat.. Minyak atau jus bawang putih mempunyai kualiti sama untuk membantu mengurangkan lemak. Bahan berkenaan juga berfungsi membersihkan badan dari dalam agar bebas toksin.


Jika susah hendak makan bawang putih yang mentah, saya perkenalkan kapsul Garlic keluaran Shaklee.

Kajian makmal menunjukkan yang Allicin, sebatian yang terdapat di dalam bawang putih, mempunyai pelbagai manfaat termasuk dalam memberi sokongan untuk mengekalkan tahap kesihatan mikro organisma lain dalam:

Memelihara tahap kesihatan mikro organisma penting.*
Formulasi Shaklee yang unik.*
Menggabungkan faedah kesihatan bawang putih dengan faedah antioksidan spearmint dan rosemary.*


Bawang putih juga di percayai mampu melawan bakteria dan semua jenis jangkitan pada:
  •   Kerongkong & Telinga 
  •   Perut memulas 
  •   Cirit-birit 
  •   Bronkitis
  •   Luka-luka (infected wounds)
  •   Jangkitan yang berulang-ulang seperti telinga, kerongkong, gusi, mulut, dada, 
  •   sistem air kencing
 CREDIT

untuk kesihatan SECARA OPTIMUM dengan antibiotic shaklee ini ..saya menawarkan harga yang terbaik dan menjimatkan...jika nak harga yang murah anda boleh pergi ke mana2 branch Shaklee berdekatan anda dan guna ID saya 1092200 untuk dapatkan harga ahli..=)



kebaikan untuk dikongsi bersama



pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..



khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN

id                :1092200

phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life
Email : nikshahana@gmail.com

 
COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.ketereh