Wednesday, December 3, 2014

Set Berpantang Shaklee Terbaik dan Jimat Bantu ibu Bersalin Kekal Cergas

alhamdulilah..Kejap je masa berlalu..sekarang kandungan saya 29minggu..dan tak sabar nak berpantang dengan set berpantang Shaklee..ibu-ibu hamil sekarang ni di luar sana dah fikir nak ambik set berpantang ape?jamu? atau guna ubatan klinik/hospital?..pengalaman saya berpantang anak sulung dulu..berhabis banyak duit..huhuu

sihat x ibu hamil ni??..28weeks..63kg already..=.=


sebab nya..satu tiada pengalaman..so, apa yang orang suggest kita beli..akhirnya x makan pun..saya guna jamu dan ubat klinik masa berpantang anak sulung dulu..ternyata jamu sangat2 tak serasi dengan saya..sampai sekaang ada lagi ni..tersimpan..bukan sayang nak buang tapi..entah la..=.=..membazir betui..

saya nak bagi cadangan pada ibu2 hamil luar sana yang masih mencari set berpantang..jom cuba set berpantang moden dari shaklee..yang bagus nya vitamin shaklee ni bukan sahaja ibu berpantang je boleh ambik, suami nak join sekali pun boleh..=))



Vita-Lea dengan zat besi : mengandungi 23 jenis vitamin dan mineral yang belum tentu kita dapat perolehi daripada makanan seharian memandangkan perlu berpantang makan. Oleh itu vita-lea ini dapat memastikan badan mendapat semua vitamin bagi menambahkan kembali tenaga dan meningkatkan kesihatan.
Vita-C : dapat memperbaiki tisu-tisu yang telah rosak sepanjang kehamilan dan kelahiran. Ianya juga membantu dalam meningkatkan sistem pertahanan badan. Jangan dilupa juga vitamin c adalah penting dalam pembentukan kolagen dan kesannya kulit bertambah cantik.
B-Complex dengan asid folik : sangat membantu dapat mengembalikan dan meningkatkan tenaga ibu-ibu. Tempoh berpantang bukanlah tempoh berehat. Ibu-ibu biasanya tidak mendapat tidur yang cukup dek kerana rengekan anak dan sebagainya. B-complex memberikan ibu tenaga luar biasa, di mana ia membantu menukarkan makanan kepada tenaga dengan cepat.
Zinc Complex : merupakan antara supplemen terpenting sepanjang berpantang. Zinc sangat membantu dalam mempercepatkan pembaikan luka-luka luaran dan dalaman. Ibu berpantang digalakkan makan ikan haruan, dan ikan haruan ini sangat kaya dengan zinc. Adalah lebih mudah dan menjimatkan dengan mengambil kapsul zinc ini.
Ostematrix : 1 biji ostematrix = 1 gelas susu. Kita semua sedia maklum susu adalah sangat penting dalam menguatkan kembali tulang. Juga dapat membantu melawaskan ibu-ibu sepanjang berpantang.
Esp : membantu memberikan tenaga segera kepada ibu. membina sel-sel baru dan menggalakkan pengeluaran susu ibu dengan lebih pekat.
lagi tambah teruja..testimoni mereka yang mengambil set berpantang shaklee ni..hamil anak sulung, anak nombor 2, nombor 3..PASTI akan rasai perbezaan selepas ambil set shaklee..

ni yang buatkan daku x sabar nak berpantang dengan set shaklee ni..wallahh~


#Testimoni 1




#Testimoni 2



#Testimoni 3


#Testimoni 4


#Testimoni 5



Kebaikan untuk dikongsi bersama..


please jangan segan jangan malu..bagi peluang untuk saya bantu anda:.


hubungi saya k.. 


 


pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN
 
Sid : 1092200 


phone/sms/whatsApp:013-5265534


fanpage : LIKE Vitamin4Life


Email : nikshahana@gmail.com 

 


COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas






KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.