Thursday, December 4, 2014

Cara Makan Gla Complex yang Betul dan Tepat untuk Masalah Sengugut/Period tak Stabil

Masalah perempuan setiap bulan bila kedatangan haid..sengugut..pengalaman saya sengugut dulu, masa ni belum ketemu lagi GLA COMPLEX Shaklee...=.=.rugi nya....alahai..siap kena MC bagai, kekadang tu ponteng kuliah..saya rasa, saya bukan dalam kategori yang agak parah sehingga nak pitam ke ape..tapi seriously ia menganggu aktiviti harian saya..

semalam ada seorang customer yang ada masalah sengugut..risau nya dia sebab 3 bulan lagi nak naik pelamin..risau nya seorang perempuan bila ada masalah sengugut..sengugut petanda tahap kesuburan..macam saya dulu2 fikir..SUKAR HAMIL adalah petanda awal dengan sengugut..hati2 ye kawan2..dan dia terus order GLA COMPLEX..=))

nah..#Testimoni yang berjaya atasi sengugut dengan GLA COMPLEX

testimoni sengugut hilang dengan gla complex shaklee



Dalam entry ni, saya nak kongsikan cara makan yang betul GLA COMPLEX SHAKLEE bagi yang menghadapi masalah sengugut..

Cara makan GLA untuk masalah Haid tidak teratur dan Senggugut 

Untuk haid tidak teratur atau senggugut
  • Makan 1 biji selepas dinner sehingga haid teratur
    Jika tiada kesan dalam 2 minggu, ambil 2 biji sehari … 2 biji sblm tidur atau 1 biji slps lunch dan 1 biji lps dinner
  • Bila haid dah normal….ambil 1 biji sahaja setiap hari slps dinner
  • Ambil setiap hari walaupun ketika period


 

Bila dah period stabil..sengugut dah xde.senang la nak kira waktu subur untuk kehamilan  nanti..amin..

rezeki anak tu semua dari NYA, tapi kita sebagai hambaNYA kena beriktiar jugak kan..

Kebaikan untuk dikongsi bersama..


please jangan segan jangan malu..bagi peluang untuk saya bantu anda:.


hubungi saya k.. 


p/s : PROMOSI KULIT CANTIK DENGAN VITAMIN C DAN E BULAN NI..jom order..


pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN
 
Sid : 1092200 

phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 

 


COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas






KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.