Monday, July 14, 2014

Supplement yang membantu ibu perbanyakkan susu ibu dengan vitamin Shaklee

salam Ramadhan semua..tenkiu2 sudi singgah sini...

pejam celik..pejam celik..dah nak masuk 15hari kita berpuasa..mak2 mesti dah pakat nak buat kueh raya kan..orang kata semangat raya tu dah mai dah..

alhamdulilah..ibu hamil dn ibu menyusu ini masih berpuasa penuh..(cerita penulis sendiri)...cuma kadang2 melayankan kerenah kakak Safrina ni yang nak manja lebih..kikiii..tahu2 nak dapat adik agaknya...ok, xpe..mama layan kan aje awak ye..




semalam saya dihubungi melalui talian nombor opis..dari Kedah..incik suami yang tolong carikan isteri supplement nak tambahkan susu badan...

isteri beliau baru habis pantang, ada di Kota Bharu...memang menyenangkan saya sebab boleh saya bersua muka dengan isterinya..cerita incik suami ni..saya nak cari iktiar nak bantu si isteri...anak kami tidur sekejap2 je..makna nya apa tu?

baby kan..kalo tidur sekejap je..bangun nangis comfirm lapar..dan x cukup susu yang dibekalkan..dan memang niat pasangan ini tak nak bagi susu formula...satu lagi baby ni lahir x cukup bulan..saya rasakan memang WAJIB bagi susu ibu sepenuhnya..

bukan apa, lebih menjamin kesihatan si anak ini...aminn..

sangat2 dipuji...alhamdulilah...semoga niat nak iktiar dengan supplement Shaklee dipermudahkan NYA.aminn...

saya cadangkan si isteri ambil set basic penyusuan..

GABUNGAN ESP DAN ALFALFA..nak add on OSTEMATRIX untuk kalsium..lagi terbaik..

ESP untuk pekatkan air susu..membantu ibu kekal bertenaga walaupon berpuasa

Alfalfa membantu ibu menyusu dalam mempertingkatkan penghasilan susu ibu
saya sangat yakin ibu mana-mana sanggup korbankan apa sahaja untuk seorang anak..pada peringkat permulaan ini..berilah susu ibu sepenuhnya..jangan diragui kebaikan dan khasiat susu ibu..

saya jatuh hati join shaklee..sebab set penyusuan inilah..ternyata ianya pelaburan yang berbaloi2..

saya mudahkan anda...berminat nak beriktiar dengan bantuan supplement shaklee dalam menjayakan dunia penyusuan anda...jom klik gambar di bawah untuk order..atau hubungi saya pon boleh..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=4e6954f3e5fd0d7498210d63d2d4180c

di Esell ni saya tambahkan ostematrik..keperluan kalsium untuk ibu dan anak..ye la..jangan x tahu bila kita memberi penyusuan ini....makna nya kita berkongsi keperluan kalsium..so, ibu dan anak kena dapat kan keperluan kalsium dengan secukup nya..

kalau anda xnak add onn Ostematrix boleh unclick ye..jika kurang jelas..terus hubungi saya..terima kaseh untuk kerjasama anda..


Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 




  kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..





khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..


 

pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 


Sid : 1092200 
 

phone/sms/whatsApp:013-5265534


fanpage : LIKE Vitamin4Life


Email : nikshahana@gmail.com 



 



COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas






KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.