Friday, July 11, 2014

CARA PENGAMBILAN ZINC COMPLEX UNTUK BANTU KESUBURAN LELAKI

"Salam, sis..ada x supplement shaklee untuk 1 vitamin bagi meningkatkan kesuburan lelaki"..

baru je saya terima whatsapp..okey..untuk 1 vitamin bantu kesuburan lelaki..saya cadangkan ambik Zinc Complex..

pasangan ini telah 4 tahun kawen..tapi belum ada rezeki dikurniakan zuriat..alhamduilah..dibuka kan pintu hati si isteri membantu incik suami mencari supplement untuk meningkatkan kualiti kesuburan..



katanya..kami dah jumpa Doktor..dah check 2 kali..saya tiada masalah..cuma belah lelaki kata doktor kualiti sperma yang aktif hanya 20%...

4 tahun kahwin bukan jangka masa yang singkat..dan bagi saya memang wajib pasangan ini beriktiar....

mudah2 han iktiar ini dipermudahkan NYA..Aminn..saya suka kalau boleh tolong seorang wanita untuk hamil..nampak macam xde apa2 kan tapi saya tahu sangat perasaan seorang wanita yang ingin bergelar ibu..

saya tolong anda!

ehh..x mahal la..jimat penggunaan sehingga 4 bulan tu..ada 120biji..

cara makan yang sangat mudah..bangun je tidur telan sebiji zinc complex..lepas 1 jam pengambilan zinc ini dah boleh ambil makanan lain..

kalau anda rasa x mampu nak telan selepas bangun tidur..ambik 2 jam selepas makan..

sangat2 efektif diambil ketika perut kosong..MUDAH bukan..kalau bukan si isteri nak tolong jaga dan ingatkan incik suami siapa lagi kan..

sape x sayang suami kan..lalalaa



 Saya mudahkan anda..nak order..nak bantu kesuburan incik suami, lelaki..KLIK GAMBAR DI BAWAH untuk order..atau hubungi saya pon boleh..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=606f995415f7f3b809835d859aea00ea


Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 



  kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..




khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..

 
pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 

Sid : 1092200 
 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 


 


COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas





KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.