Wednesday, July 9, 2014

Pengalaman ibu hamil dan ibu menyusu kekal bertenaga di bulan puasa : SET BERSAHUR SHAKLEE

salam ramadhan kareem..

nak share sket..pengalaman sendiri..memula tahu pregnant seriusly risau sebab Safrina masih menyusu badan..dan memang x bagi langsung susu fomula..risau untuk hadapi puasa ni..

susu drop ke..yang baby kat dalam..ok ke..

dan memang niat nak menyusu sehingga 2 years..tapi rezeki ALLAH siapa yang boleh halangkan..alhamdulilah..

dah scan dan second baby 6 week..due 28hb February 2015...x sabar nak rasa baby menendang again macam mengandungkan Safrina dulu..moga dipermudahkan..amin3..ya robballalamin...




tetap nerves..

sepanjang puasa ni..xde alahan yang teruk..just pening2 di waktu pagi...

hari ni puasa ke 11...macam x percaya...tapi cepat sangat masa berlalu..alhamdulilah..masih berpuasa penuh..dan saya nak kongsikan rahsia saya kekal bertenaga..susu x drop..syukur ALLAH mudahkan..

saya x skip sahur..ibu2 yang menyusu badan WAJIB ambik sahur..jangan sesekali skip sahur...ini yang saya buat..dan ternyata set puasa shaklee sangat2 membantu ibu hamil dan ibu menyusu ini kekal bertenaga dan dapat berikan yang terbaik untuk si manja..



 saya x akan rekemen kalau ianya tak menjadi..serius x rugi ambik set sahur ini..

badan tetap cergas walaupon menyusu Safrina..alhamdulilah..susu lebih pada cukup..saya rekemen kan pada sesiapa sahaja yang ingin bertenaga, cergas, x lembik dan bukan sahaja sesuai untuk ibu hamil dan menyusu ini..


ESP ( Energizing Soy Protein) - Sumber protein untuk kekenyangan yang lebih lama

Mealshake - Hidangan ideal untuk sumber multivitamin yang lengkap

Performance Drink - Mengurangkan kehilangan bendalir, menyokong tahap hidrasi lebih baik berbanding air..

 eh2..kena ambik 3 item ini ke..tak semestinya korang nak ambik 3 item ni terus..satu2 pon boleh..nanti saya bagi RECIPE pelbagai bancuhan..so xde la boring dengan satu perisa je kan..hihihi..contact saya ye..

BERMINAT?.. KLIK JE PADA GAMBAR DI BAWAH INI..JOM ORDER!!

 

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0bbfd30c6d7efe2fff86061e79c010db
Pilih la supplement yang memberi kesan yang baik untuk jangka yang panjang..semestinya SHAKLEE vitamin terbaik untuk dikongsi bersama kerana sememangnya ianya berbeza..

selamat..berkesan..semulajadi..
 



  kebaikan untuk dikongsi bersama

pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..




khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..

 
pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN 

Sid : 1092200 
 
phone/sms/whatsApp:013-5265534

fanpage : LIKE Vitamin4Life

Email : nikshahana@gmail.com 


 


COD : Kota bharu.kubang kerian.pengkalan chepa.bachok.peringat.kok lanas





KLIK sini jika xnak MENYESAL

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.