Wednesday, March 5, 2014

MASALAH KEGUGURAN JANIN ~ kekurangan protein salah satu puncanya

Nampak macam x serius kan...tapi kalau keguguran yang berlaku telah masuk ke dua atau ke tiga kali..ianya x mustahil akan berlaku lagi untuk yang seterusnya..nauzubillah..

selepas berkahwin,mana-mana wanita tidak sabar untuk mengandung dan melahirkan zuriat untuk si suami..dan untuk kegembiraan kedua2 belah keluarga dalam menyambut orang baru...TAPI kadang2 ada perkara yang tidak dijangka berlaku...

hakikatnya..bila si isteri ini mengetahui dia berbadan dua..perkara utama dan terpenting adalah menjaga kandungan nya walau dengan cara apa sekali pun..

Penulis sendiri..38weeks

besarkan pengorbanan seorang ibu..

saya nak share sket pasal keguguran adakah disebabkan janin tidak kuat atau rahim yang tidak kuat..boleh baca di sini pengalaman seorang isteri yang keguguran kali ke 2 pada usia janin masuk 2 bulan.SUMBER..


dan berita baik nye...keperluan protein bagi menguatkan rahim adalah dengan ESP Shaklee..
kita beriktiar dan berusaha untuk menjaga janin sebaik mungkin..Kandungan ESP yang merupakan sumber protein untuk keperluan nutrien dalam badan anda.



Testimoni dan pengalaman seorang customer..Ibu-ibu dan bakal ibu diluar sana kekurangan protein mungkin salah satu penyebab keguguran selain beberapa faktor lain..

Kekurangan protein dalam badan tidak pernah disedari secara serius dan ada petunjuk secara terangan. Jadi, segera dapatkan produk Shaklee ini, ESP bagi mengatasi masalah kekurangan protein dalam badan anda dan sekaligus menguatkan dinding rahim anda untuk keselamatan janin anda.


BERSEDIA untuk hamil lagi?

Dapatkan ESP anda segera...promosi Mac 2014..buy 6 free 1..mohh lekas buat stok bebanyak..anda x rugi..

  kebaikan untuk dikongsi bersama





pls2,jgn SEGAN jgn MALU..saya sedia membantu anda..
khidmat konsultansi berterusan secara PERCUMA..



pm/contact : FB NIK ANNA OTHMAN
id                :1092200
phone/sms/whatsApp:013-5265534
fanpage : LIKE Vitamin4Life
Email : nikshahana@gmail.com

 
COD : Kota bharu.kubang kerian.bachok.peringat.ketereh