Wednesday, May 8, 2013

KETIADAAN yg sgt terasa

PAGI yg sunyi...

rutin harian yg berubah..berubah secara total..

nenek yg jg aku tika kecil...jatuh sakit...x de selera nk mkn dh hmpir 2 minggu..memang sgt lemah..lemah mata melihat...perit lg bahu yg memikulnye...='(

nenek dh d msk kn dlm wad...7 Utara, HUSM...khamis 4hb mei...
sehingga hr ni..tiada perubahan..asma,jantung, jangkitan paru2...sedih tgk dia..

menangis semahu2 nya slps g melawat dia di Wad...sedihnye...

tgn, lengan, kaki...semua dh biru..SEBAB..kena ambik darah..masuk kn berbotol2 air...

sayu sgt2 tgk dia...rsenye tidak tertanggung derita..baik balik umah je..hu3

YA ALLAH, jika takdirMU sudah tersurat..aku redha..tapi jika belum sampai waktunya,aku memohon limpah kasih sayang, rahmatMU sembuhkan penyakit nenek ku..agar dia kembali sihat...aminn...


*******************************************************************************************************************

pagi ni, rutin..bgn pagi2..siapkan anak2 kecil ke sekolah, g kantin n terus siap g ofis..xde dh balik umah kacau air kopi untuk nenek n mkn nasi sesama...tapi hr ni..keadaan tu dh xde...sgt3...terasa...aku betul2 rindukn nenek yg sihat..hu3..

mlm ni, nk menunggu nenek d WAD..baby baik dgn mama kn..kita same2 jg nenek..sgt berharap baby mama sempat jumpe nenek..aminn....


p/s : sayang nenek...sampai bila2...=)

 

 


1 comment:

Anis said...

Salam kenal dear, sayu saya baca entry ni...mengingatkan saya pada arwah abah....mmg saya pun mcm Nik Anna rindu saat2 menjaga abah dihospital....semoga nenek nik cepat sembuh....jemput dtg blog saya ye jika ada kelapangan!

ANISVITASHOP