Wednesday, June 13, 2012

HARI-HARI BAHAGIA...=)

hari ni bru msk opis balik..
meneruskan sisa-sisa hidup sebagai hamba ALLAH di muka bumi ni..
jadi kuli/pekerja seperti biasa...

w/pon company ni agak2 nk down..gaji asyik tertunggak je..tapi aku TETAP berpura2 berjiwa kental meneruskan karier aku ni..Alhamdulilah...syukur..JIWA tu masih ada!

hari ni rse nk taip satu2  kisah cete kawen aku..alhamdulilah3...everything selamat dan berjalan lancar majlis raja sehari....=))..kita go step by step..


 show time...
our previous moments..


AKAD NIKAH..30HB MEI 2012...




malam akad nikah..mcm x percaya dh jadi bini org..alhamdulilah...syukur YA ALLAH..


sebelum majlis, DUGAAN yang terpaksa aku lalui layan kerenah tuttt~..*SAKIT hati weh bila ingat balik..xnk share n luah perasaan di sni...<___________>...secret*




ok2..tinggal dlu..cete emo itu....





Malam 30hb mei 2012, selamat bergelar isteri kepada lelaki yang bernama AZINUDDIN BIN AWANG...lelaki yg telah bertakhta 6thn dlm hatiku..mcm2 dugaan yang telah kita lalui kn bie......`


Suami ku AZINUDDIN BIN AWANG..time kaseh bie!


 sekarang ni..after cuti sekolah..my hubby g SABAH...aku still di kelantan...memang PJJ la kita..=(..


sgt2 terasa bila suami berjauhan ni...kena buat2 BUSY bru la x piki sgt kn..
kena cri tips erat kasih sayang ni even duk jauh..yes..en google..help me!




MALAM nikah tu, agak lewat sket bermula...slps isyak..di rumah...after solat hajat utk rumah baru..tunggu rombongan pihak lelaki...mujur semua berjalan lancar..BERDEBAR2 tgk suami...oopsss..


INDAH nye perasaan ini..Alhamdulilah YA ALLAH...