Sunday, June 17, 2012

bermula satu PERJALANAN HIDUP yang baru..

Malam2 aku sendiri…tanpa cintamu n belaianmu..incik suami..=(.

Hari ni genap 1 minggu perkahwinan jarak jauh(PJJ) kami….perasaan dh semakin ok, x mcm mula2 kena tinggal dlu....mungkin dh ok sket, sbb aku dr dlu lg dh mindset dlm otak aku ni..lps khwn ni mesti duk jauh..perkara pertama yg perlu dbuat mcm yg aku buat skrg ni utk mn2 pasangan yg duk jauh mcm aku ni…ialah REDHA…key point yg utama..

Mse mula2 dtg opis..de ofismate tnya..”apa beza sblm n slps kwen nik”?

Oppss…emmm..

sbnrnye bg aku yg mmg dh status puan kepada en Azinuddin ni dengan selamba je aku jwp..xde beza sgtt..sbb nk g mn2 skrg ni aku mmg drivediri sen n alone sesorng…=(. .hu3...xde nk harap incik suami bwk aku g sne sni...sme mse bujang dlu jerk!


REDHA~ 

Perjalanan hidup aku yg bru sebagai seorang isteri kepada seorang lelaki yg mencari rezeki nun jauh di sne…kdg2 terkilan jugak xleh nk laksanakn tanggungjwb sebagai seorg isteri..ye la, makan minum, pakai semua tu nk kena jaga.sian kt incik suami..for sure..dia pon sama cam aku...kehidupan slps khwn same je la..mcm bujang je..=p..


lepas rindu..tgk pic wedding..ok wut..=.=


lama2 nnt dh biasa, mesti ok kn..cepat2 la kamu bertukar ke semenanjung...amin..kawan2 tolong doakan sekali..tq3


Tunggu cuti panjang bulan 11 ni, bru g honeymoon…hoorayy~