Wednesday, April 4, 2012

BRIDE TO BE : part 2.....Serik & Geram


Tarikh entry sebenar : 25hb Mac 2012

Salam…readers n followers..tenkiu…

Busy..busy..busy…( 3 kali busy dh ckup nk kata kn aku mmg ckup bz…)..!

X sempat nk update blog…addoiii..

Okeh..share sket…tinggal lbh kurang 100 hari..bride to be..yess..

Tp yg x bes nk bgtau ..kad jemputan aku tempah mmg x siap!!..mse nk g ambik kad yg dberitahu suh dtg kedai dia hr tu kn...ingat dh siap.tp hampeh..upenye kedai bodo ni x cetak pon kad jemputan kahwn aku..huh~..ALLAH saje thu cmne perasaan aku…xde minta maaf ke ape, bg duit deposit aku gitu je..rse nk selerak kn apa2 saje brg yg ada di atas meja die time tu jgk…tp aku x buat pon..ikut hati marah ni..apa saje yang ada kt depan mata nk baling laju2 kt muka org tuh..GERAMMMM…!!!

kedai yg MENYUSAHKAN org...jgn sesapa terkena mcm aku...*BLACKLIST!


Rse nk sumpah seranah je kedai tu…nk berniaga ke x nk..memang DAJAL hbh la aku kena..hmpir 1 bulan gak  aku bg tempoh mse kt kedai tu…hu3..mcm alasan bgtau..org kol x angkat,sms x bwk..de ke dia bgtau handphone tertinggal kt opis..bodoh betul kn..hu3..

Nk terkena kan…serik…

Dlm keadaan yg terdesak ni, survey2…memang fobia nk tempah kad jemputan kt Kelantan ni..huwaa~..

Terpaksa mintak tolong abang aku kt KL bereskn..ingatkn leh dpt segera..upenye..byk gak prosedur yg kena…..sbb kn aku duk jauh..terpaksa berhubung dgn email..comfirm kn: print kad, sign, scan n email balik..addoii..leceh..n aku terpaksa hadapi...dugaan...

Lps tu sila bayar deposit utk kali ke 2..bru akan cetak..mcm2 dugaan time tu…alhamdulilah…ALLAH bg aku kekuatan dlm hadapi dugaan ni sorang2…syukur…

 DUGAAN itu indah dan berhikmah..amin…




Commitment still on going..yes..I’m stronger girl..amin..=)