Thursday, April 26, 2012

rasenye x perlu kot ?


Salam..dh byk kali sy bgtau sy busy….bukan busy di buat2..so mmg x sempat nk update blog..toing3…

Rindu sgt pd wktu2 study di U dlu.kemain free memanjang..=p.ok…sy kena sedarkan diri sendiri sekarang..nk cubit paha kanan ke nk tampar muka sendiri…ehee~..okeh..sekarang dh sedar..wktu2 tu sudah berlalu..sekian…

Keje skrg mmg x lari dari bidang yg aku belaja dlu..tp perasaan menyesal pilih bidang makin menebal..*bos kontraktor penyelamat bgtau..”awk rse menyesal ssb bekerja dgn syarikat yg mcm tu”..*xperlu kot go to details psl company yang aku bekerja skrg..gaji pon belum byr lg..huwaaa~..org lain dh msk gaji bulan terbaru dh..apalah dugaan..stop di situ..

Harapan nya dpt kerja kt tempat lain sblm berhenti dr company yg bermasalah ni…=(.amin..

Sebenarnye nk share perkara lain..17hb april 2012..tetiba kena ambik cuti mengejut..*alah cuti ke x cuti..sama je..bukannye org thu….=.=

Cete nye..psl aku kena ganti my mom g taklimat penender2 kantin.yg dibuat pada hr sekolah..*sah2 my mom xleh nk join..tp xpe,sebagai anak yg solehah,semstinye mengantikan my mom ke taklimat tu..lgpon taklimat tu dibuat di Hotel New Pacific,KB..xde la rse jakun nk p hotel tu sbb termasuk join taklimat ni dh 4 kali aku dtg hotel ni…*kiranye xde la teruja sgtt..=.=

Ok..sesampai sne…mmg lmbt 10 minit..ye la, nk dtg Bandar KB ni pepagi..jem jugak..start taklimat tu kul8pagi..smpai kul2pm…tp harapan aku taklimat ni hbh cepatt..sekali mmg tepat kul2pm..hbh…ok..xpe, jgn lebih mse sudah..ok,smbg cete pe yg berlaku masa tu….

Mula2 nk masuk n cri bilik taklimat tu, lost even kali ke 4 dh g sne..dem*..turun naik lift la ape lg..sampai je…sah!peserta semuanya makcik2 n pak cik2.addehh..ni yg malas nk join taklimat utk mak cik2 kantin ni..terpaksa je la..sementara tu mmg aku dh sampai sni kn..Cuma x bajet semua mak cik yg dtg..mnthu diorg pon anta wakil mcm my mom..=.=


Mula2 tu daftar, n then tunggu pengarah pendidikn negeri Kelantan..Pengarah JPN dtg beri ucapan....sblm tu de selingan slide kantin yg terbaek n x terbaek..hi3..korang paham ke ni?..=p..ok la suasana mmg kondusif, hotel kn, sejuk n selesa..
goodies bag----------> wajib



Yg ucapan daripada Pengarah JPN tu mmg boleh terima…sket2 even lebih ke arah mengundi jugek sebenarnye…^­___^


TETAPI..klo tetiba de CERAMAH 1 MALAYSIA..undilah BN…­­­<____________>..cmne tu?


Korang rase perlu ke aku BERADA di dalam dewan ini???


dewan blue facific
Dh2 penceramah tu mmg mempunyai semngat yang luar biasa….cakap dgn mic mcm nk mkn mic, + bertempik..berdegap degup jantung aku mcm nk luruh..ye la ckp dgn mic dgn suara yg sgt kuat ditambah semngat yg berkobar2…x best lngsung nk dgr ceramah gni…tp aku sempat tangkap baris perkataan yang dikeluarkan penceramah ni..”bukan salah ibu mengandung, bukan salah bapak tapi salah tangan yang memangkah”….addoiii..


*pengsan…



menu hotel mmg bes..jgn sampai terbang udang sudaa...oppss...=p