Sunday, October 9, 2011

xde ke perkara yang mengembirakan ??

Sebenarnye...ade je 2,3 entry yang aku taip...taip panjang2x...(dh kte luahan perasaan)..
 
 
tp..x berani nk post...biar la duk simpan dlm drft saje..ayat berbisa yg tidak pernah diluahkan...
klo bos jumpe blog aku..cmne??
=p..
weiii~..thu takoot..
 
so, dlm duk piki2..de x perkara yg mengembirakan ht aku bln lepass??
rsenye xde!

huk3..sejak dh keje ni..sukarnye la nk mengembirakan ht sndiri..bukan aku mintak setiap kali dapat gaji..dapat g  shopping puas2 ht..tp aku xde masa utk itu!..kan dh hilang satu benda yg buat ht p'puan hepy..erkk..aku je kot..ahaa~
 

TERBEBAN dgn keje...mybe!

Satu lg yg buat aku down...
"org" di sekeliling pandang aku sebelah mata..diorg x nampak aku nk tlg company...

ok..aku thu aku budak bru nk belaja..klo salah tolong tegur..tapppiii... pantang betul klo de yang nk kritik bgtau aku ni wat keje x guna, perlekeh ape yang aku buat, terukk....

argghh~~

sesi meluah kn perasaan ag..*ni point yg malas nk taip entry ni..
 
jiwa benar dgn beban aku neh....*jgn smpai jd x siuman sudahhh..lalalala


incik tunang dh jauh...huwaa~..sebulan sekali mmg xdpt nk ketemu..=p..redha+pasrah...sy tunggu cuti sekolah okeh...~~=)..
 
selamat tinggal mimpi2 ngeri...bulan september...2011..
 
minta ALLAH selalu dekat dengan ku....amin...