Saturday, October 1, 2011

Hebat plak rse hr ni...=p

"Heebat!..heebat!..
sememangnya hebat..!!"...*lagu mickey mouse version BM oleh adik aku selalu nyanyi.hahaha..


thu x..aku sebenarnya bru hbh meeting dgn JKR..28hb Sept 2011...harap lps ni dh xde meeting..projek DELAY..
 so,mmg selalu kena de meeting..pantauan dr JKR..

ni meeting tapak ke 5...

korang thu cmne rse hebatt..
hahaha..berlagak la plops....agaknya sbb dh 4,5 kali meeting..aku rse muka dh kebal..kena tegur...bkn nk tunjuk aku ni hebat..tp xtaw..confident aku ni mmg selalu over..kah3..



Td mse dlm meeting...first start meeting..Jurutera Daerah..(J.J).. as pengerusi..


 aku di bahagian kontraktor kena present la sket ttg kemajuan kerja serta progress terkini n perancangan akan datang..


tetiba..:

soalan dr JJ, nik ni dh khwn ke??
oppss..perlu kahh?


upenye dia nk kaitkan dengan punca masalah..emm..x LOGIK kn..huk3

xpe,tutup hati..terima je la..;p..


mse sesi last round table lak, aku siap tepuk meja ag..bgtau nk cepat2 siapkan projek ni..
berani kan..=p


semua tu pengalaman yang aku timba...mmg ssh sket keje ngn kontraktor ni..lg la yg suke cut cost..terpaksa la aku pikul 3 jwtn sekali gus...QS vs Engineer vs Project Manager...=p.

kena kuat!..






pic..xde kaitan..=p.



p/s: byk keje nk wat..hu3..nk cari keje lain..environment lain,..staf lain..okeh!







1 comment:

Arinah said...

cuba cr syarikat wirandah....nie sykt a.sekitar....klu xsilap, sykt nie ade caw. kat kelantan tp xtahu belah mana...

anna search kat internet....ade laman web die....klu salah eja...anna eja wiranda...sbb pemegang saham sykt nie...ade anak jati kelantan...

all da best...miss u...