Thursday, October 27, 2011

TRAGEDI OKTOBER 2011

mmg x duga perkara yang malang akan berlaku..

ye la malang kan x berbau..hu3..nk cete sket psl kete aku...tragedi oktober,25hb...Kul 5:10pm...wktu balik keje..sadis betul..aku hr tu mmg x kuar g mn2..dtg keje..kete masuk parking..n wktu nk balik tu...biasanya aku g Site nun d Kok lanas,berulang alik JKR,AKSB,BANK..jln jauh2 xkena ape2 lak..tetiba je...hanya beberapa meter dari opis aku..huk3..

geram pon ada jugakk..ye la bukan aku yg salah..meh nk kasi jelas sket..aku drive cam biasa,n ptg tu hantar opismate balik..umah dia dekat je situ..alang2 kan..mase nk belok ke jalan besar..kena stay dlu sbb lori,kete tgh laju....

n the same time,opismate aku ni tetiba bgtau..kak nik,kete sebelah cam berundur je ni..aku pon apalagi siap hon bagai..tpp..sadisnye..dia langgar gak kete aku....addoiii..

sedih gila ase...harta aku sndiri yg x pernah kena apa2 beb sblum ni..tetiba de org langgar..
punya la kool pak cik tu n tanpa rse bersalah:

ni perbualan aku dgn dia:

pak cik :"ingatkan dh pegi td"..
aku:"pegi apa nye,lori tgh laju td"..pak cik x perasan ke sy siap hon kuat2 lg td"..
pak cik: "awk ptt duk ke depan lagi"..

;(((..

*adehh..nmpk aku ke yg salah ni?..dia yg x perasaan..nk undur kete x kan xtgk belakang..pe guna side mirror kn..hu3...
mmg sket je kena..smlm dh anta kedai ketuk body+cat, 3 hr bru siap..melayang jgk  la RM500~
aku mmg jenis yg panic..kol abang aku.sbb xthu nk buat ape..so,abg aku bgtau mintak no henpon pak cik tu..

pak cik tu pon tnya la cmne ni?..klo nk kena dia byr, brape kena?..hu3..senang je dia ckp kn..so,aku pon dicide..sy baiki dlu..ph2 bru claim dgn pak cik..hope dia x tipu la..dh mmg terang2 dia salah kn..

smlm 26hb..deepavali..sori..opis aku x cuti..semangat keje memanjang!..huh~..

bengkek je ase bila ingat balik..emm..korang..klo kes cmni wat report polis..agak2 byk sket dpt pampasan ke?opsss~..xthu!

smlm juga dtg keje ngn motor..jgn hujan sudah..nsb baik..renyai2 je ptg smlm..selamat aku smpai umah..jd Minah Rempit sekejap..mlm td hujan lebat..duk teringat kete aku kt kedai..agak2 nya my dbv duk tempat teduh ke berhujan..addoii..malas piki..x psl2 kete nk kena msk bengkel..sakit at beb..bru pakai kete,x sampai 1 thn ag..yg paling sadis sbb bukan salah aku!

Dh xleh nk g mn2 ct hujung minggu ni..huh~


hr tu mmg de gak kejadian kete wish undur x perasan kete aku..B*D*** nya pemandu..!!!..versi geram.. nsb baik aku hon bertalu2..dia brek mengejut..tanpa say sori or angkat tangan..Blah gitu je..
heyy...x berbudi pekerti langsung...pe punya org daa..thu la bwk kete besar....huh~..




damn!

2 comments:

oya said...

ok la pandai bawa motor..kite x reti la..

nik anna said...

oya~lesen ada musti thu bwk..hi3..jom bonceng kita..leh rempit same2..hi3.lalala..