Thursday, May 26, 2011

Relax..terapi diri..

sALAM..readers..yg silent n yg follow..tenkiu3..
blog terabai..busy..busy..busy..bizzy body..hahaha..*melalut lak..

kelam kabut mcm biasa hidup aku..

komitmen, tenaga, usaha, family, cinta n company....P.E.N.A.T..easily word to describe it!

skrg..de 2 orang budak praktikal kt company aku ni..n aku yg handle mereka..layak ke aku neh..jurutera yang xde pengalaman nk d curahkan..hohohoo.ok..meh kita same2 blaja..=p..(dlm ht berkata)..sbb xthu nk bgtau apa..

bos ngn cre bos..aku thu org lain pon keje gak, stress gak..itu pon cete..ada aku kesahh..thinks positive..bos...gaji ble mau naikk..monolog dlm diri saje..hu3.."sy ni x tertanggung keje byk..klo blh naikkn sket gaji..semangat sket nk wat keje sbb berbaloi dgn gaji sy..ni x, nk g site pakai kete sendiri, minyak sndiri..kol supplier segala bagai duit sendiri..so, duit mkn pon terpaksa d catukn..nk kena byk berjimat..n sy thu sy ni xde pengalaman yg bnyk utk harga kenaikan gaji sy..tp xde sedikit kesian ke sy ni.."..

memang kesian kn aku neh..emgineeer la kunun..hahahaha..ok2..relax2..

hr tu de g JKR,jumpe pegawai sne..projek pon dh nk siap..ok2..pd mse yg sme, de la promosi dr sales man jual sandal flexsiologi neh..rse cam xnk pon..tp pegawai JKR tu tempah, beli utk aku..rezeki2..time kaseh..aku mmg muka x malu..hahah.nk cete psl SILKLITE...Relaxation Sandal..skrg ni aku tgh pakai...de gak tindak balas..tp ssh nk describe cmne rse nye..tp ala2 flexsiologi/cam jln ats bt2 besar je kaki kita ni..

sakit belakang aku berkurang..amin..*sakit belakang akibat bdk lelaki tarik kerusi mse nk duduk..drjah 4 aku kena..nasib x lumpuh je..klo x, aku saman budak lelaki tu..tp sakit weh..2,3 thn jgk aku xleh duduk lme, berdiri lme..sume serba x kena..skrg pon rse gak sket2..hu3..



sila abaikan kaki burukk sy..