Saturday, May 21, 2011

CUTI SEKOLAH=MUSIM ORANG KAHWIN

Salam sume...de je mse nk update..tp xde idea plak..
simptom malas sudah menular dlm diri aku neh..mak aihh..

ble nk start cuti sekolah ni..mmg bes.bkn aku nk hepy mcm cikgu2 yang x perlu g sekolah ngajar..tp sbb mak aku pon tutup gak kantin a.k.a cuti rehat..so, relaks la sket anggota badan aku...hepy la jgk even aku kena kerja pada masa tu..xdenye la nk cuti2 ni..tp nk ambik cuti gak...suprise..tunggu~

ok2..bru lps wat list wedding invitation..banyaknye..
yang mana sempat g..mana xleh g...



TAHNIAH..korang sume..yang perempuan jadilah isteri solehah..yang lelaki suami yang soleh..terajui la rumah tangga dengan berlandaskan syariat islam..moga bahagia hingga ke akhir hayat..amin..

mcm dh khwn je aku ni..hihi...agak2 la wei..nk bg nasihat..tp betul pe yang aku bgtau..kan..kan...=))..

pd yang bakal melangsungkan perkahwinan...moga majlis korang berjalan dgn lancar..amin..nnt de kesempatan masa mau pergi ambik berkat majlis kamu semua..okies..


p/s:doakn turn aku plak ye...lalala