Saturday, May 28, 2011

Kawen..kawen..

Salam...SERONOKNYE..cuti sekolah..yihuu..
 
mcm student la plak..or cikgu sekolah..suke ria sbb leh rehat time cuti sekolah ni..
aku seronok sbb no need to kantin..hihii..
 
k la, smlm 27hb Mei 2011, majlis perkahwinan kak Zaza..kenal die pon psl dia jugak slh seorg blogger..tema merah..cantik sgt kak..sesat jgk nk cri dewan PPK..tp dgn bantuan GPS..wah..canggih nk cri tempat kenduri ni..sy selamat bertemu kamu..ambik berkat..
kira first time kami jumpe la ni..nsb la dia cam aku..


mse ni..pengantin nk g mkn beradap..ambik pic dlu..hi3..





satu event dh pegi..settle..de lg senarai majlis khwn ade kelapangan wktu..
 
 
28hb Mei 2011 - Zue SMTPM, kaka Ija..kak Hailah..kedai mulong
29hb Mei 2011 - Laila n Fairul - Rantau Panjang-x sure leh x g..cuti x lulus..hu3
03hb Jun 2011 - Kak Mutia,PC
04hb Jun 2011 - Besah n Arif, Melaka...Raja Rahbaniah ex SKKJ..
05hb Jun 2011 - Mat Jue n Sue -Ketereh..
06hb Jun 2011 - Najwa n Faizon ex - SMTPM
11hb Jun 2011 - Har, Kuala Terengganu..
 
 
p/s: byk x tempat yg aku kena pegi..hu3.. 

2 comments:

Hanim Mahali said...

2 tahun lagi aku pulak... Hee... (kegatalan terserlah)

Cik RoSs said...

wow...sangat banyak undangan ye...

Kalau saya,tak dapat pegi...saya akan kirim hadiah aje :)