Wednesday, October 14, 2009

OPEN HOUSE AGAIN..

Ehem..ehem..salam sume pd blogger2..lame lak rse x update blog aku neh..skrg ni minggu yg sngt membusykan..projek nk kena submit, ngn assignmet, kuiz, test n plg menakutkan mesti la PSM aku..huhuuu..hr ni pon aku bru pah hbh test..test OSHA kul 4 pm td.mlam td test DESIGN..tgh hr td kels kul 2-4 kuiz DESIGN...kul 11am lak..ade pengambaran gmbr kelas..tuk wat K.E.N.A.N.G.A.N..thnks ami sbb incharge pengambaran td..k la..kita lupakan sekejap kerja2 ni..jumaat hr tu 9 oktober 2009 MAJLIS HARI RAYER UTHM....

on this morning at 8.00am, aku g jumpe supervisor PSM aku..nk bgtau perkembangan terkini n tnye pe2 yg perlu...aku dh siapakn my thesis chpter 1-3...tggl nk touch up b4 anta tuk penilaian..DR pesan buat technical paper dulu n then bru dia checking my thesis....i promise anta next week..aku nk kena translet  in BI n complete kan my technical paper..bunyi cam menarik kan..huhuu...Klo la DIA ade kt cni boleh TOLONG aku nie...i need u so much my dear..dlm 1 jam lbh di basuh n byk benda gak di bincangkan...aku pon mintak izin mengundurkan diri...(dlm kepala mcm2 ade, piki nk cri bhn n jurnal)...

after that, aku singgah jap kt library..cri bhn time ade kesempatan nie...dlm kul 11.00am..mata cam ngantuk je..so,pe lagi..tutup buku sume..kemas2...n back home...majlis hari raya dh start..tp ble aku tgk keadaannya yg cam sambutan tahun2 lepas..mls rsenye.lgpon kupon ade kt member aku...ni antara gmbar2 yg sempat aku snap...klo korang tgk mesti nmpk cam kt pasar malam..s.e.s.a.k..




kebanjiran oRG di MAJLIS TERBUKA UTHM...














Sume org berpusu-pusu mendapatkan makanan..

makanan yg disediakan :
  1. Nasi beriani
  2. Nasi impit + rendang
  3. Sate
best kan..tp ade peristiwa ngeri gak disebalik rendang yg diberikan...kwn2 aku sume ngadu sakit perut sbb mkn nye..NASIB BAEK..aku x terlibat...hahaha..selamat3x..aku blk umah msk nasi+grg telur+sayur goreng...cukup la alas perut..dr kena sakit perut kan..

housemate aku g MAJLIS TU...tp kejap je diorg p ambik mknan..mybe time aku kuar td, student bru hbh kelas..tu yg sesak(masing2 menyerbu)...diorg tlg ambikkn makanan tuk aku gak...thanks korang..especially KAK EMY, HAIZA, ASMA n MIMIE...tp kami sume x makan rendang tu..sok nye buang je..tp tuk makann yg lain2 tu..sume BEST...



















p/s lenkali periksa dulu makanan anda..hati2..=)