Wednesday, February 1, 2012

kne brain wash a.k.a kena basuh..huwaaa

 entry ni sepatutnye dipos smlm..addeh..hal dunia..

31hb 1 2012…bulan 1 secara rasminya akan tamat hr ni..

besday kawan2 bulan 1 ni aku x alert…SORI.. klo x, bukan main lg set tarikh sesiap kt dlm hset..wish by sms..skrg pon klo FB x ingatkn mmg aku x ingat..punyerr la busy hal dunia..UWEEKK…

*dush..

*dush..

*dush..

Rsenye mcm nk belasah org je..hahaha..

Ok..dlm bulan ni jugak..de beberapa kali sesi brain wash oleh subkon n supplier kt aku..hu3///..

Persoalan nya knp aku yang kena.????.aku Cuma pekerja ok..bukan owner..adehh..*kena hempap dgn mak gajah..=P


Ada la hamba ALLAH ni keje dgn JKR, bukan dia sahaja CAKAP g2 de la beberapa org yang bersependapat..bgtau aku ni kira beruntung SEBAB dpt belaja banyak perkara..

*projek sakit.. okeh.. klo dpt projek xde delay..smooth je projek tuh..secara overall nye xdpt apa2..belaja ikut flow sahaja.. 

tp memandangkan aku ni bru je hbs blaja, pengalamn mse praktikal je rse x layak nk buat keputusan.. tp de gak kesilapan x alert,..addoii..pengalaman semua tu..

Tp dlm fikiran aku ni..mungkin ada juga kebaikan pengalaman aku nih…first sekali komunikasi aku dpt di improve kn…meeting dgn Pegawai JKR, sub...kena bentangkn progress keje di tapak..klo x puas ht dgn hasil keja sub..aku mmg x teragak2 tegur je..even mereka2 ni lbh tua dr aku..

***********************************************************************************************************
Sibuk buat persiapan..sebenarnye tarikh dh ada..Cuma belum dibw bincang dgn  org tua sesame org tua..okeh..tett*..signal detect x sabar ada di situ..kih3///… 

Photographer sudah di cop….harap jgn memeningkan keadaan lg..pelamin masih dlm perancangan.. survey byk tempat..bayaran mahal mesti setimpal dgn kerja..rite??...xnk jd bahan eksperimen, test dlu...klo ok, bru proceed.hahaha..

*pe kaitan entah.. 

BAJET…BAJET…BAJET…