Sunday, February 12, 2012

festime bwk kete auto!

oopss..jgn nk senyum sinis kt luar tu..=p
xkn nk cete kot festime bwk kete auto..pengalaman aku beb..lalala..*xde yg kesah

pg td de perjumpaan dgn staf JKR...anak-anak Arwah dh ambik alik tugas kt opis..so, pepagi td g JKR dgn 2 buah kete....n after settle urusan di JKR, mmg aku kena bwk balik salah satu kete,sbb anak 2 arwah ada nk g settle hal di tempat lain..*xkn aku nk menunggu kt dlm kete..x kuasa....mula tu mmg x berani sbb aku mmg x pernah bwk kete auto..kt umah de 2 buah kete auto..tu pon x pernah nk try bwk..

kete kecik aku pon manual..=))

tp ble dh dlm keadaan terpaksa ni boleh la plak aku bwk..

Kete ni yg aku bwk td: Lancer EVO..lebih kurang la..source



yg paling terrible : polis ada buat sekatan jalan raya td...pemilik kete bgtau klo polis buat roadblock, pastikan semua tingkap di bukak luas2..addoii..*tinted gelap sangat..patut la..


mse tu...mmg aku cuak gak tp cool aje..smpai kt polis tu, tetiba dia suh berhenti..pelik kot aircond bukak kuat tp tingkap semua bukak..sempat polis tu tnya dari mn??keje kt mn??..*riso je takut kena tahan..ye la kete org...tp yg paling jelas aku yg salah sebab x pakai setbelt..nsb baik jgk teguran je polis tu bg..klo dia bg saman..*tambah pokai aku..mau melayan 3 ratus..hu3


alhamdulilah..x kena ape2 td..selamat sampai ke opis...


tahniah utk diri aku..sbb xde la ssh sgt nk bwk kete auto..lps ni leh try bwk kete baru abah..oyeeh...