Monday, December 5, 2011

Disember 2011

Salam ouls~
 
untuk sekian kalinye..sory sgt x sempat nk kongsi cete d sni...nk kata teramat busy..tidak jugak..ntah..byk masalah kot yg melanda diri aku neh~..hish..
 byk bende nk share kt cni..;p
 
kejap je mse berlalu kan..bulan ni dh blan terakhir tahun 2011..mak aih..tahun pertama aku bergelar wanita berkerjaya..nnt nk buat entry khas peristiwa yg berlaku dalam hidup aku pd thn 2011 ni..okeh..oyeeh...tetiba nk buat azam...hi3..
 
azam tahun hijrah 1433H..."KUATKAN SEMANGAT UNTUK MENCARI REZEKI,TINGKATKAN AMAL IBADAT & MOGA MASJID YANG BAKAL DIBINA INI DALAM RAHMAT DAN KEREDHAAN ALLAH..AMIN..AMIN.."

cuti sekolah ni...aku hepy bukan sbb aku ni cikgu yg menunggu tiba cuti sekolah..tp sbb mak xyah g kantin dh....kantin ditutup.yahuu...xde la mse mlm2 ku duk tlg mak kt kantin..harap boleh fokus lebih pd kerja..oppss..fokus mmg dh hilang sbb tunggakan gaji...hahaha..ikhlas3x....;)
 
klo mse sekolah belum bercuti..haramm aku nk thu cete ape tgh bes duk tayang kt tv..mmg xde mse nk tgk beb..bukan de tv kt kantin sekolah..sudahnye..g kantin..balik kul12 mlm terus tido..pg2 esok terus g keje..huh~*pengsan..

lg satu sbb ct sekolah ni aku hepy sbb incik tunang ada kt sni..leh mintak belanja makan....=p..ngepau je keje nye..dh ada depan mata ni,jgn nk sentapp sesuke hati ye cik nik anna...hahaha..hati ni kdg2 nakal dia terlebih2 lak..akal lak kdg2 xleh nk piki mn yg baik n buruk..dia ikut hati je..isk..isk..sian dia..=p

Bulan 12 ni, mmg nk kena fokus disiapkan projek...YA ALLAH,bantu lah hambamu ini..amin..
penyelia tapak akan berhenti after siap projek ni...slps jawatan Engineer (officially ), aku gak kena ambik alih kerja QS,project manager..Lps ni bertambah 1 lg jwtn Penyelia tapak...hebat/sian la perempuan ni..giler kuasa sungguh..huuhuu..
 
meh aku nk preview sket the latest picture projek yang aku handle: 

ade seni ambik pic x aku..hahah..penghuni bangunan sekolah yang belum dirasmikan..kah3

pentas untuk assembly tertangguh pembinaan nye..addehh..dh la pentas ni duk depan2 bangunan..kan dh cacat pandangan sbb keje x siap2..=(

sengkuap Blok B already..keje akrg tunggu pemasangan perabut je..

dataran kejat already bln 10 lg..

Bilik darjah..yang x siap adalah pemasangan roller shutter...kire dewan besar untuk budak2 pekse..Aras 3...klo x ckup stamina..lembik la tiap2 hari kena panjat tangga..