Wednesday, February 3, 2010

JOM P AIR HITAM...

emm..sepatutnye dh lme aku postkn entry ni..tp asyik cete bende lain jerk....hehehe..k la.. sape yg x kenal air hitam yg terkenal dengan byk barang perhiasan yg murah..mksud aku harga leh tahaaan, meh aku cete sket..hr tu, mse aku g sne tuk cri perhisaan tuk mak aku hias kantin sekolah tempat guru makan.ntah cmne leh terjumpe artis kt sne (famous kot air hitam ni..smpai artis pon dtg..)..xde nye aku ambik pic..=p..aku pon x knal artis tu, just pernah nmpk dia berlakon dlm drama pe ntah..negh3x..sian dia..akux knal...
 

blah g2 je...hehehe..so, aku g ngn Kak EMY tuk beli sumthg tuk mak aku hias kntin tu..ni pon arahan dari abang aku, so........nk xnk..kena g gak..thnks kak emy sbb teman kn..lgpon, aku drive g beli barang2 keperluan tuk kak emy nyer PSM kt BP...sblm ni x pernh pusing bandar smpai pasar tani yg besar kt BP..nah..ambik ko, punye la ssh nk cri barang2 ni..aku n kak emy round 1 bandar..lalala..

so, lps je urusan g BP..kitaorg pon g Air Hitam..JOM perabih kn duit..huhuh..mmg aku kena beli gak hr tu sbb nnti nk kem barang ni bg mak cik aku yg datang umah sepupu aku yg khwn dgn org BT Pahat..xde la aku bwk naek bas kn..mmg urusan jual beli d lakukan dgn cepat smpai ade kesalahn yg d buat..huhuhu..nk d jadikn cete, lps mak cik aku bwk blk kelntn..x pasal2 aku kena mrh dgn abg aku..korang nk thu kenapa????sbbnye aku x check dulu frame yg telah d bungkus oleh penjual tu..hish...angin ase..frame tu dh la berkarat pd tulisan n bercalar ag..huhuu..
so, solutionnya..aku g semula ke kedai tu mintak tukar even frame tu dh kt kltn sbb aku mmg nk blk kelntn hjung minggu tu..nasb baik tuan dia bagi tukar tnpa byk bicara n aku promise bwk nnt frame yg rosak tu..huhuh.tragis gak ase sbb nk xnk..kena bwk naik bas gak..x psl2,dh jd keje 2 kali...nyesal sudaa x check dulu..moral of story..jgn MUDAH tertipu n periksa betul2 pe yg kita beli tu..(pesanan tuk diri aku sendiri)... 
mana 1 yg menjadi pilihan...

 
 
banyak pilihan n harga boleh d runding~


kt Air Hitam ni, barang2 tuk majlis kahwin (bunga telur, cenderahati, dll) pon ada byk..kerepek2x..buah2..sume ade..