Saturday, February 27, 2010

DIA JAUH NUN DI SANA..AKU NUN DI SINI

Hai..hai..today weekend day without hang out anywhere...=)..peace!
mimi n haiza tgh msk udang msk lemak n syr goreng yg sgt menarik..lapoo..lapoo..sbr perut ku..kamu sudah breakfes milo panas td kan..huhu..bau yg best sehingga ada pelawat dtg..sape lagi klo bkn Cik Tomboy (Kucing yg selalu menyibok kt umah sewa kami, dtg x pernh di undang, pegi pon terkdg2 kena halau..;)..sian dia kn..
smlm tido agak lmbt gak..mula tgk muvie cete siam ber5, ph2 lps sorang2 pengsan.lastly aku n my twinny, mimi je tggl.gelak smpai hbh..hahaha...cete aksi yg kelakar..tajuk "BODYGUARD"..korang pernh tgk x cete ni..lucu hbh..


 
Cikgu Azinuddin = watak kamoo dlm cete ini..
terlupa lak tajuk entry ni...klo weekend gni klo dpt kuar date kn best..hehehe..cepat la balik kamoo di sne tu...sy RINDU kamoo, thu x...huhuuu..smlm dia kol bgtau akan keluar pulau tempat dia mengajar sbb air kt sne dh kurang sgt..sian dia berssah pyh d negeri org tuk mencurahkn bakti sebagai pendidik...sy sentiasa mendoakn kamoo selamat..amin...menaiki bot kuar msk pulau itu adalah kebiasaannya tapi sy risau klo pe2 berlaku pd kamoo..sbb kamoo jauh dr sy...pernah kamoo cete ternmpk buaya ketika menaiki bot kuar dr pulau pd dinihari sbb takoot ombak laut tinggi, so pd wktu ini air sedikit tenang...sy ngeri terdngar cete kamoo ni..mudah-mudahan ALLAH sentiasa melindungi kamoo..amin...byk cete yg x best dr best..mkn yg sgt ssh..sy risau kamoo selalu mkn mknan dlm tin....sy selalu nasihat kamoo..tp kamoo bgtau terdesak n xde cre lain nk  mkn..huwaa~..tabahkn ht mu..sy sejujurnye berseorangan di sni x apa2 lah sbb sy ade kemudahan semua n kawan ade bersama...klo sy nk kuar, sy boleh sewa kete..emm..sy janji sy akan memahami kamoo & sayang kamoo tuk sy akan sy jaga n pelihara nya...hmmm...jgn lupa sy tunggu kamoo ni..CINTA HATI KU..
 
ketika kamoo hantar sy ke bus stnd utk blk Johor..



pengorbanan kamoo untuk anak bangsa di Sabah xdpt di balas...=)..selamat berjuang..


4 comments:

wanshah said...

semoga Allah melindungi Encik Kamoo. aminn.. semoga hubungan kalian kekal selamanya juga. :-)

http://wanshah87.blogspot.com

wanshah said...

semoga Allah melindungi encik kamoo. aminn..

http://wanshah87.blogspot.com

Si Pemburu Bintang said...

kesian kat kamooooo

nik anna said...

wan shah~aminn..doa2 kn ye..

si pemburu bintang~mmg kesian pon..current n air pon xde kt sne selain mengharapkn hujan turun..alahai..