Friday, December 11, 2009

SUME YANG BERLAKU...

Salam sume..aduss..lme lak x buat entry baru ni...sory la sume..cuti sem kan, so blog pon cuti gak..hehehe..byk nk cete pe yg berlaku dlm cuti nie..ni pon aku bru 1 minggu berada di Johor even next sem bru 3 minggu ag..excited nk siapkn PSM 2..(semangat tul)..lagipon housemate n my classmate dh dtg lg awl..bgs gak, siapakn cepat2..mnthu x cukup mse lak lps ni..sape ssh..sendiri piki la..

gmbr ni time nk blk kg..BP-KB

Perjalanan yang jauh +- 12 jam dalam bas melintasi 2 buah negeri.Pahang n T'ganu.adoii..on that day, bayangkan aku x tido smpai la kt t'ganu..borak ngn penumpang lain yg duk sebelah..hahaha..sengal lak rsenye..sok nye, smpai KB..blk umah tido x sedar diri..huhuu.long journey..dh hmpir 6 thn aku lalui sume tu.bersabar je la.. 
 

Alhamdulilah..result tuk sem ni dh thu even kena tgk kt luar blk p'syarah..

syukur YA ALLAH..pointer sem ni naik..Alhamdulilah..syukur pada MU..usaha lagi sem last ni...pastikan grad dgn pointer 3 ke ats..chaiyok2X! 

Nk cete sket, laptop aku anta g format..tp geram nye la kt Kedai komputer tu..lps ni aku x kn jejak kn kaki kt situ..service hampeh tul..zero..1 minggu lbh laptop aku x siap2...smpai g tnye, leh org kedai bgtau busy ngn PC fair....ape kes..naik baik x jahanam aku nyer laptop ni..dtg sekali lagi nk ambik laptop aku, kate dh siap..nk kena tunggu ag 58 minit..giler...hish..geram ble ingat blk..mls nk tunggu, sok nye bru aku g ambik..

yg satu lagi, mse tyme aku g ambik tu..smpt ag pekerja sengal dia guna lptop aku serve tenet..aktif kn YM, friendster la..gini ke service yg nk tunjuk kt depan customer..MAMPOS la wei..dgn cas RM50 tuk format (korang rse standart ke harga gitu.huh~)..blk umah, chek2x webcam aku nyer laptop x d install..aduss..tmbh ag geram..mls dh nk g kedai tu..aku wat Pt. Raja je nnti..format pon murah je cni RM30.NYESAL Kawe..







p/s Lenkali selidik lu kedai Komputer sblm g anta Laptop..