Monday, November 2, 2009

MENGAPA AKU BERBLOG...




Dah lame aku duk pk nk post entri neh...nape aku berblog??..well..aku xnk sape2 yg slh fhm dgn ape yg aku taip kt blog aku neh..aku hnya INSAN BIASA...pe yg aku nk bgtau bile kita berblog ni lbh mendorong kita membuat pkra yg berfaedah n baik..tu yg d share sume tuh..

aku nk bgtau knpa aku berblog........."Blog itu umpama catatan hidupku. cuma, ia tidak begitu peribadi untuk dikongsi bersama kawan2. disini aku luahkan perasaan aku, ape yang aku rasa, ape yg aku lakukan, apa yang aku pendam dan semuanya ada disini. tidak semua. masih ada yang tersimpan didalam hati aku yang aku tidak perlu utk aku luahkan disini. biarkanlah ia kekal menjadi rahsia hidup ku. Aku hepy aku punyai blog, sekurang-kurangnya rasa hepy itu dapat aku kongsi bersama kamu sume.dengan berblog, aku mengenali teman-teman blogger yang lain,  disini aku kenal mereka, teman-teman aku...mereka bersama aku, mereka membaca ceritera hidup ku"



So, aku harap sesiapa yang baca blog aku, menerima aku seadanya.. niat aku berblog hanya nak berkongsi cerita..bkn tuk mengaibkan sesiapa atau menunjuk2 dan aku suka bila cerita-cerita aku dikongsi oleh kamu, teman blogger sume.. THANX so much sume..
klo ade yg xske bce blog aku neh..pe boleh aku wat..up to u..but thanks pada sape2 yg sudi singgah...u make me happy..=)..