Tuesday, November 10, 2009

DI MANA KAH MOOD STUDY?

Last paper exam...13hb ni..design steel n timber...owh..not my feveret subject that why  study pn secara paksa neh..adooii..tahap kemalasan aku makin menjadi2..dr td aku duk tenung je buku neh..x sabar nk hbh sume ni...cepat la mse berlalu...ptg td smpt chat ngn senior aku kak Tip.dia keje ngn JKR ...cepat la hbh blaja, AKU nk keje gak..cri duit byk2..heheh..(DUNIAWI betul la nik anna nie)..(0_o)..




xde kaitan dengan cete aku..(suke kaler hijau).hek3

aku study lu eh..sori..x thu nk taip dh..mybe ni lah entri plg buhsan...wink*wink*

suke aku nk share this thing..renung2 kan..

"cinta bukan melemahkan hati,
bukan membawa putus asa,
bukan menimbulkan tangis sedu sedan,
tetapi cinta menghidupkan penghargaan,
menguatkan hati dalam perjuangan,
menempuh onak dan duri kehidupan"

so, pada sape2 yg fobio bercinta, belum bercinta, sedang bercinta..apa2 je psl cinta..termasuk la sape2 suka dgr lagu faizal tahir tuh..*BENCINTA"..pe yg kamu rse psl cinta...





p/s good luck kawan2 sume..chaiyok2x..tuk diri ak gak..

4 comments:

mimi's said...

haha..btol3x..cinta tu anugerah.. :) ehe..btw..gudluck 4 our laz paper..steel design yg plg bez..hakhak..org pon sama..dri td asik tnung buku ni..=)

Hanim Mahali said...

xnak masa berlalu cepat... takut.... xabis study lg nih... huk3...

nik anna said...

mimi~hahaha...dugaan betul la tuk design ni..

gadis H~ Ble nk hbh study nie..after paper jumaat ni ker?hek3

Hanim Mahali said...

lps habis paper la... huk3