Monday, November 12, 2012

menyepi..sori for that..

Salam bloggers, follower..oopss..ade ke g bce blog bersawang, berhabuk tahap ape ntah..=p

malam ni..i buat comeback..NEKAD gitu..nk buat jugak entry bru,smbil2..uhuk3..bersihkn habuk kt cni..addoiii..=.=

firstly..utk sekalian kali nye..xde entry utk bln 10..ok..tahniah nik anna!!!..MENYEPI sungguh...bukan xde cete nk share..tp nk kate busy x jugakk..tahap kalut dalam hidup tu yg buat aku menyepi..

ok..mlm ni nk share sket...i LOVE SCHOOL HOLIDAYS...lalala

sape2 yg dpt agak..tenkiu..=.=..bukan sbb aku seorg cikgu sekolah yg HOOryyy sbb pagi2 xyah g sekolah...cuti panjang kn..no no no ..bukan yg itu ok..actually rezeki interview n keje d tempat baru belum ada lg..sedey..=(..moody la plop!!.hu3..sementara dapat keje d tempat lain, aku tolong mak aku kt kantin sekolah..so, bgn pepagi jgk ok..mencari rezeki jgk tu..alhamdulilah..mmg cuti sekolah ni buat aku rileks sket..TAPII..ada yg paling best cuti sekolah ni sbb aku x perlu berjauhan lg dgn my husband...yahuuu...=))..

incik suami ada d sisi..n berita paling horrible utk thn ni adalah  'permohonan anda untuk ditukarkan ke kelantan tidak diluluskan'...hu3..so, tahun depan kena berjauhan lg..hu3.takdir suami cari rezeki jauh...*bukan xnk ikut g sne,tapi keadaan tidak mengizinkan'...hope,hope n hope Dia dapat tukar segera..x RELA berjauhan!!...hu3..


WAJIB ambik pic selepas anta dia ke airport..hari2 sedih bakal dilalui..kena tinggal..=.=



                                           











































































peneman2 setia..jaja n moksu..ok la kot..dr alone kn..


 byk perkara berlaku bulan 10..nk share satu2 klo diizinkan..insyaALLAH..jumpe d next entry..byk janji perlu kota kn..=)..jom kita pakat2 bercuti..sbb kelantan cuti hampir seminggu..11,12hb ni hr keputeraan sultan kelantan,13hb deepavali n 15hb awal muharam...dok mengira cuti jugoop ke aku ni..bukan ke tanam anggur..oopss..hi3.layann





p/s: cuti ni,nk g jalan2..