Tuesday, July 10, 2012

berhijrah?

Salam...

lps ni, ssh sket nk update blog..surat resign telah anta..tppiii hr ni 10/7/2012..aku still bekerja..huwaaa..

sebenarnye..sila rujuk entry sebelum ni..sini..company kontraktor yg telah menolong menyalurkan dana kepada syarikat korup telah meminta bantuan ex engineer ni (sbb aku dh resign)... lah sggt ni membuat penilaian serta final claim..n berita baik nye..even bulan 6, aku keje tanpa gaji..utk sementara waktu ni sambil membuat kerja2 yg mmg keje aku pon, syarikat penyelamat ni beri aku bonus...ye lah..nk gerak g keje cmne..xde gaji kn...jadi la dr xde lnsg..hu3...harap maklum*

ye la..sbb dr dlu aku yg take over perkara tersebut..memandangkan engineer beliau masih mencari2 point2 penting utk memahami kontrak projek yg aku jaga ni...klo x d upah nya aku utk siapkan keje..cmne duit claim dr JKR nk masuk...& yg paling penting...supaya syarikat korup ni dpt membayar balikk harga kerja yg telah diberikan oleh syarikat penyelamat...Q&A: Korang paham ke ni?..xpe..x kisah...=p




pic lama..Engineer BUKAN seperti yg diimpikan!




alahaii..tersepit sebenarnye aku ni..pertama..keje yg mmg aku kena buat ni sememang nya keje aku...tp company asal yg aku berkhidmat TIDAK membayar gaji...so, bukan SALAH aku kn klo aku blah g2 je tanpa menghiraukan kerja-kerja terbengkalai ni...yg kedua..Bonus yg diterima boleh kot dianggap kos perjalanan n minyk kete g sne sni..atas hal2 keje..


ok..buat masa ni..kita ikut flow je dlu..klo rse2 x leh tahan..BLAH je la..harap xde yg ambil kesempatan!!.

skrg tgh usha2 keje kt KUANTAN..isk..molek sgtt la kn..suami duk SABAH.isteri g keje KUANTAN..hu3..perlu ke? 






p/s: RINDU suami so much...=((

1 comment:

Anonymous said...

ana, y not follow ur hubby gi sabah? apply sana...dgr citer, byk gak company consultant/contractor kt sabah nk pakai org..try la..