Sunday, November 13, 2011

sudah tertulis....~

Hujan mnecurah2 di bumi kelantan..hr ni..hari pertama keje after cuti yg pjg (1 minggu)..hope semangat bekerja dapat dicapai mcm pada mula2 msk keje dolu2...hope!
 
seminggu cuti ni, mengelabah ayam sub2 keje kt tapak..bertalu2 telefon aku bunyi..addoii..diorg x thu ke aku tgh cuti ni...grrrr..okeh..fine..=(
 
kerja kt tapak agak kuasa 10 punya slow..byk perkara dilenggahkan sbb kekurangan kewangan/pulus..tggl part nk mskkn perabut dh..yg plg aku segan ble org tnya bila la projek ni nk siap..malu weh..1 thn jg projek yg xthu ble nk siap..malehhh betul den~.
cuti hr tu, terpaksa g JKR..settlekan EOT...tenkiu staf JKR, kacau cuti aku..hahahha..
 
so, cuti raya ni..hr rabu n khmis tu tolong mak kt kantin..4org pekerja mak x datang/bercuti..hu3..mmg nasib la kekurangan staf...alahai...letih giler3x.. komitmen lg!
 
sorry pd blogger yg singgah baca cete aku ni..mesti korang bosan sbb pe yg aku taip d sini hanya lah menunjukkan seorang engineer gagal.. hu3..aku ke yg salah...???

alhamdulilah...KESEDARAN tu penting

pak cik yg langgar kete aku cam xnk byr je...alahai..pe nasib aku neh..duit gaji nanhadoo lg neh..=(.
 
simpanan..tekad..RM1K/month  mesti disimpan...boleh ke aku neh?=p.

2 comments:

oya said...

inshaallah boleh.doa yang terbaik k.

nik anna said...

oya~tenkiu dear..amin...insyaALLAH..