Thursday, September 15, 2011

FIRST TIME!...anta servis kete..

ok. sy sangat berdikari...tahniah....ooppss..terpuji diri sendiri tnpa sengaja..hahaha

my DBV nk kena servis bulan 8 lg tp sbb de keje..tangguh smpai bulan ni..

so,nk x nk..aku mmg kena anta servis..ni servis ke 2..mse servis pertama dlu incik tunang yang tolong antakan...tp sbb skrg dia dh duk jauh,seberang laut..mmg aku la yg kena berdikari.sob3...kete sndiri..xkn org lain yg kena wat..ngeh3..

dh la sesat..lupa ingatan jalan yang mn kena lalu..ahh..sengal amattt~
dh tu plak wat u turn pd tempat yg x sepatutnya..malu muka!!!..=p.

pd first time ni dtg servis..10 markah utk staf perodua yg sgt la peramah..ye la....nk rembat duit customer byk2 kn..=(...klo dtg servis kete sila bwk duit lebih..tq..

utk markah kecepatan kerja sbb dh wat apoiment ni, lum dpt diberikan..hi3..
pandai dia promote brg okeh..sbb dia ramah:ramah x bertempat...

"keje ape?"..
"jual insuran ke"?..

muka aku ni cam penjual insuran ke??oppss..peace!


mak aih..nmpk aku kalut ngn beg laptop n file ni, leh lak dia tnya g2..

"x lah.keje kuli je"

dia jwp: " sy kuli gak tp keje rilek je"..

aku jwp:"sy keje as kuli batak so xde keje yang rileks ok..tq.".kasaq nye bahasa aku..ahee~


sumber

kul 11am appoiment, kul 1pm..siap...agak2 Perodua servis dpt markah brape dr 10?emm..bg 6/10 je la..pengalman pertama kn..hi3..tahniah PERODUA..hu3

lps tu, g site Kok lanas...singgah beli curve mozek..owh..mmg penat giler hr tu..dh la puasa..=).\
smpaikn smpai umah, nk masukkn kete ke tempat parking pon x larat..kah3..bajett3 je kan....hi3..


penat seharian duk kt tapak...k la..\
nk g bank jap..byr kete..ohh my DBV....alahaii...=0