Saturday, August 13, 2011

Aku bukan boneka..oke!!

Salam readers n bloggers..
entry cam biasa..entry utk hr sabtu ni..aku keje oke..=/
 
bukan entry nk marah2..tp saje nk luahkn perasaan..
meeting 2 hari berturut2 ngn JKR bulan 7 hr tu..mmg x sempat nk post entry psl meeting tu..

sbb

kekangan masa...n
 
KECEWA!!
 dgn status projek..

meeting berjy dgn jayanya..present aku mmg semangat + level keyakinan aku yg agak2 mantap la jgk..=p
(ciss..terpuji diri sendiri lak..hehe)....

aku dh buat sedaya upaya aku nk selamat kn projek ni..first time keje beb~
ph2 bru 2 bulan keje,pengurus projek berhenti~

aku ni yg FRESH3x...dibiar terkontang kanting uruskan projek ni..mmg kelam kabut gak..kata engineer..piki la cmne nk wat..huh~

lemas3...tp aku anggap ini adalah cabaran..padan muka sapa suh pilih bidang engineering..
ambek kau!

huwaaa~

mau patah balik ke form 3..tukar jurusan..xmo p sek teknik..
qada' dan qadar tuhan..sape yg boleh halang~

syukur YA ALLAH..ampuni hambaMu yang daif lg hina ini..

aku dh wat planning,skop keje sub dh bagi2..tp tetap x nmpk bila nk siap projek ni..