Saturday, April 30, 2011

REUNION kecik..wif my lovely fren~

Salam sume...x sbar nk tunggu cuti 1 mei..al maklum la..cuti hr buruh..cuti hari buruh pertama utk aku..yihuu...tahniah3x..hihiii...

ok2..nk cete psl reunion kecik hr tu...kami ni berkawan masa sekolah rendah, de yg time sek menengah..tp after form 3,masing2 pindah g sek teknik..de sek teknik pasir mas, teknik tanah merah n sorang ag pindah sek kt PAHANG..ikut family die..

RINDU sgt moments tu..skrg msg2 dh meatured..almost 10years gak x jumpe n xthu perkembangan masing2..n sbb kebetulan aku kena hadiri meeting wakil company g persatuan kontraktor2 melayu tu la, aku terjumpe 1 of my fren yg lme x jumpe..dia jd kerani akaun kt persatuan tu..klo x, sure x jumpe smpai skrg..

even perjumpaan ni dh seminggu berlalu..sbb 23hb april 2011 sabtu..hr ni dh 30hb april 2011..x kira nk update gak..yg plg kelakarnye,masing2 nk berckp..n then xthu sape yg dgr..hahahh..excited..kul6.30pm bru blk umah..thnks leng for safe driving~`

kiranya, sgt la sporting member2 aku neh..menunggu aku hbh keje lu..kul4pm bru jumpe..naik kete Azreen aka Leng..so, ni pic ramai2 ktorg..kami ni 5 sekawan..sorang ag x dpt blk kelantan sbb dia duk UPM..nnt nk wat reunion ag..jumpe sume ahli anggota..hahaha..

nik anna,ida,leng n ira...



muka suke giler...

p/s: nurul jgn jeles..hik3..